خبرگزاری کار ایران

مجمع عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۳۴۴

مجمع عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت شنبه ۲۹ خردادماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مجمع عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت با حضور معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس هیات امنا، اعضای هیأت امنا، مدیرعامل، بازرس قانونی، اعضای کمیته حسابرسی و امور مجامع معاونت امور هنری و حسابرس مستقل برگزار شد.

نیکنام حسینی پور، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت در این جلسه با قدردانی از هیات امنا و هیات مدیره موسسه گزارشی از فعالیت‌های اصلاحی موسسه و اقدامات صورت گرفته از جمله واکسیناسیون هنرمندان، نشست‌های فرهنگی، جلب مشارکت نهادهای دیگر و... ارایه کرد.

در ادامه جلسه سید مجتبی حسینی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس هیات امنای موسسه هنرمندان پیشکسوت با قدردانی از هیات امنا، هیات مدیره و مدیرعامل موسسه و کمیته حسابرسی و امور مجامع معاونت امور هنری به دلیل تقلیل بندهای گزارش حسابرس مستقل به یک بند نسبت به سال های گذشته و ایجاد انضباط مالی و اصلاح ساختارهای مالی و تشکیلاتی گفت: یکی از اهداف عالیه موسسه هنرمندان پیشکسوت انتقال تجربیات ارزشمند هنرمندان گرانقدر به نسل آینده است و بهتر است این انتقال تجربه همراه با معرفت هنر  هم باشد و فقط مهارت مورد توجه نباشد.

تعامل سازنده با هنرمندان پیشکسوت و انتقال تجربیات ایشان به نسل آینده، تکریم از هنرمندان در راستای عزتمندی و پاسداشت هنرشان، پیگیری لازم برای تصویب اساسنامه اصلاح شده در شورای عالی انقلاب فرهنگی و تهیه و تدوین آیین نامه‌های مورد نیاز موسسه از مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.

در این جلسه، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت و بازرس قانونی، گزارش عملکرد یک سال (سال ۱۳۹۹)موسسه را بر اساس استانداردهای حسابرسی ارائه کردند و اعضای هیات امنا به بحث و تبادل نظر پرداختند و نظرا ت خود را در خصوص گزارش های ارایه شده بیان کردند  و در ادامه، حسابرس مستقل نیز گزارش حسابرسی را ارائه کرد و براساس گزارش مزبور تکالیف قانونی موسسه هنرمندان پیشکسوت تعیین و ابلاغ شد.

مجمع عمومی موسسات و انجمن‌های مرتبط با معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور انسجام و انضباط اداری و مالی بیشتر از سال 1397به صورت مداوم و منظم و با رعایت کلیه قواعد و استانداردهای قانونی برگزار می شود و تکالیف قانونی هر موسسه نیز توسط کمیته حسابرسی تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز