خبرگزاری کار ایران

طراحان نمایش «مطلق» معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۶۸۱۶

شمارش معکوس برای اجرای نمایش «مطلق» آغاز شده و تمرینات سخت و فشرده بعد از یک سال و نیم همچنان ادامه دارد، در آستانه‌ی اجرا طراحان این نمایش معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، ماه‌رخ سلیمانی، تینا بخشی، سهراب کرم‌رودی، بهروز داوری و مهناز افتاده‌نیا طراحان نمایش «مطلق» شدند.

ماه‌رخ سلیمانی‌پور، کارشناس ارشد ادبیات نمایشی، برنده جایزه بهترین طراحی لباس از سی و سومین جشنواره تئاتر فجر، برنده رتبه دوم برگزیدگان طراحی لباس در جشنواره‌ی مد و لباس فجر طراحی لباس نمایش مطلق را برعهده گرفت. در کارنامه‌ی کاری وی همکاری با کارگردانان بنام سینما و تئاتر همچون پرویز شهبازی، هاتف علیمردانی، نرگس آبیار، ایوب آقاخانی، مرتضی میرمنتظمی، اتابک نادری،جلال تهرانی و... به چشم می‌خورد.

تینا بخشی کارشناس ارشد کارگردانی، طراح گریم و بازیگر، طراحی گریم «مطلق» را برعهده گرفت، وی کارشناس ارشد کارگردانی، طراح و بازیگر است که در کارنامه‌ی طراحی‌های او می‌توان به نمایش‌های مونس، آندورا، بی پدر، کرگدن، هزار شلاق، خانواده، اینیک پیپ نیست، بازی استریندبرگ، اسب، همه‌ی دزدها که دزد نیستند، درس، چیدا، جایی میان خوک‌ها، قربانگاه، مانستر، اولئانا و.... و کارگردانان نام‌آشنایی چون آرش دادگر، مهرداد کوروش‌نیا، محمد مساوات، مهدی کوشکی، امین میری، افشین زمانی و...اشاره کرد.

سهراب کرم‌رودی کارشناس ارشد مهندسی صدا، آهنگساز و طراح صدا و کاندیدای بهترین صداگذاری فیلم کوتاه از جشنواره London IFF که در کارنامه‌ی‌ کاری‌اش همکاری با کارگردانانی چون کیومرث مرادی، کوروش سلیمانی، مسعود طیبی و... به چشم می‌خورد؛ طراح صدا و آهنگسازی نمایش «مطلق» را برعهده گرفت.

بهروز داوری دانش آموخته موسسه کارنامه در رشته فیلم‌سازی که در کارنامه‌ی کاری‌اش تدوین فیلم‌های سینمایی «پرتقال خونی» و «شیرین قناری بود»، همکاری با تلویزیون از سال ۱۳۸۰، صندوق ملل متحد UNFPA و سازمان ملل متحد UNDP به چشم می‌خورد؛ طراحی تیزر و اقلام تبلیغاتی این نمایش را به عهده گرفته است.

محمدرضا قیطاسی با کارگردانی گرافیک که طراحی پوستر نمایش‌های "تیغ کهنه"، "بیوه‌ها"، "کمد دیواری"، "مرگ بر مرگ"، "لابرینت" و ... را برعهده داشته، طراح گرافیک نمایش "مطلق" شد.

مهناز افتاده‌نیا کارشناس ارشد معماری، بازیگر و طراح صحنه که در کارنامه کاری‌اش فیلم کوتاه «رهاوی» به کارگردانی کاوه سجادی حسینی و نمایش «۶۰ منهای یک» به کارگردانی سعید عسگریان به عنوان طراح صحنه و آکساسوار‌ به مطلق پیوست.

اجرای نمایش «مطلق» به نویسندگی مشترک راد پورحبار و حمیدرضا هدایتی و کارگردانی راد پورجبار که قرار بود در آبان ۱۳۹۹ در عمارت نوفل لوشاتو به روی صحنه برود، به دلیل گسترش پاندمی کرونا به تعویق افتاد در تیرماه ۱۴۰۰ روی صحنه خواهد رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز