خبرگزاری کار ایران

آلبوم بی‌کلام «آن سوی مرزها» منتشر شد/ موسیقی متن سریال «تلاطم»

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۱۰۴

موسیقی متن سریال «تلاطم» به آهنگسازی دانیال شهرتی در قالب آلبومی با عنوان «آن سوی مرزها» منتشر شد.

به گزارش ایلنا، آلبوم موسیقی متن سریال «تلاطم» به آهنگسازی دانیال شهرتی با عنوان «آن سوی مرزها» در قالب ده قطعه منتشر شد. 

«تلاطم»، «آن سوی مرزها»، «سوز عشق»، «کنارم بمان»، «اندوه»، «گریه نکن»، «خداحافظ مادر»، «نبرد»، «راز» و «شورش» نام قطعات این آلبوم هستند که دانیال شهرتی (آهنگساز، نوازنده و خواننده) نواختن پیانو، فلوت و دف را در آن‌ها بر عهده داشته و آناهیتا ایزدی پارسا (به عنوان نوازنده ویولنسل) و فرژام فلکی (ویولن، ویولن آلتو و کمانچه) با وی همکاری داشته اند. همچنین اجرای آوا در این قطعات بر عهده محمدمهدی شاطر حسینی (شویراد) بوده است. 

دانیال شهرتی درباره آلبوم «آن سوی مرزها» توضیح داد: من و کارگردان این سریال سعی کردیم برای آن موسیقی‌ بسازیم که دارای شخصیت باشد تا خاص و منحصر به فرد و دور از تکرار به گوش برسد. تیتراژ ابتدایی سریال، موسیقی بی‌کلام ست و گویای فضای داستان و صحنه‌های پر تلاطم و در عین حال احساسی آن بود. همچنین چند موتیف داخل سریال داشتیم که هر کدام به تنهایی یک تک قطعه خوب محسوب می‌شوند

او اضافه کرد: بی‌شک یکی از اصلی‌ترین اجزای یک فیلم یا سریال، موسیقی آن است که می‌تواند تاثیرگذاری صحنه‌ها را در آن دوچندان کند. حتی در معدود فیلم‌هایی که در آن از هیچ نوع موسیقی استفاده نشده، خود فیلمنامه دارای یک نوع ریتم و موسیقی ست که مخاطب را جذب می‌کند.

وی با گلایه از اتفاقات زمان پخش «تلاطم» در سال ۹۸ گفت: قرار بود این سریال هفت قسمتی (که البته در نهایت در سیزده قسمت به روی آنتن رفت) به کارگردانی وحید بیطرفان و تهیه‌کنندگی کرامت پورشهسواری که بازیگران به نامی همچون مجید واشقانی، زهرا اویسی، بیتا خردمند، شیوا خسرومهر، حشمت آرمیده، جلیل فرجاد، زهرا سعیدی، محمود مقامی، ساغر عزیزی و مهوش صبر کن نیز در آن ایفای نقش می‌کردند، پس از اتمام مراحل تدوین از شبکه سوم پخش شود اما به دلایل نامعلوم پس از گذشت سه سال، به ناگاه از شبکه پنجم آن هم بدون اطلاع‌رسانی درست پخش شد و این موضوع حتی به دیده شدن خود سریال هم ضربه زد اما همین اتفاق، باعث شد با همکاری موسسه فرهنگی – هنری سرزمین مهر و ماه تهران موسیقی متن آن را در قالب آلبومی مستقل به علاقمندان عرضه کنم. 

لازم به ذکر است، دانیال شهرتی که ابتدا با آلبوم «آموروسو» در عرصه خوانندگی پا گذاشت، آلبوم با کلام «امشب» را نیز در کارنامه هنری خود دارد. همچنین آلبوم‌های «قو و دریا» و «پاییز بدون تکرار» برای پیانو دیگر آثاری هستند که در کارنامه هنری این هنرمند به چشم می‌خورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز