خبرگزاری کار ایران

دانلود قسمت 17 سریال ملکه گدایان – دانلود قسمت هفدهم ملکه گدایان

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۳۸۳

دانلود قسمت 17 سریال ملکه گدایان، قسمت هفدهم ملکه گدایان با بازی باران کوثری و فرزاد فرزین، برای دانلود قسمت 17 هفدهم سریال ملکه گدایان با لینک مستقیم و بالاترین کیفیت FULL HD به صورت رسمی و قانونی به انتهای خبر مراجعه کنید.

قسمت 17 سریال ملکه گدایان توسط سایت دانلود قانونی حلال دانلود توزیع می شود. این سریال به کارگردانی حسین سهیلی زاده، نویسندگی حامد افضلی و امین محمودی و تهیه کنندگی رحمان سیفی آزاد و علی طلوعی محصول سال ۱۳۹۹ در شبکه نمایش خانگی است. ملکه گدایان هر چهارشنبه توسط سایت دانلود قانونی حلال دانلود توزیع می شود.

حسین سهیلی زاده کارگردان باسابقه تلویزیون و سینما که ساخت اثر موفقی چون سریال مانکن را در کارنامه ی خود دارد این بار سراغ یک سوژه ی جدید در عرصه ی شبکه نمایش خانگی رفته و سکانس هایی از این سریال در شهر استانبول ترکیه فیلمبرداری شده است. در خلاصه ی داستان سریال ملکه گدایان آمده است: امروزِ تو، می تونه فردای من باشه ... هیچکس از سرنوشت خبر نداره.... حتی شما...

موسیقی تیتراژ قسمت 17 سریال ملکه گدایان توسط روزبه بمانی خوانده شده‌است. کورش باقری از نوازندگان اصلی این سریال میباشد. محمدرضا غفاری نیز ضمن بازی در این سریال چند قطعه آهنگ برای این سریال خوانده که گمانه زنی می شود برای نقشش در سریال باشد‌‌.

ساعت و زمان دانلود قسمت 17 سریال ملکه گدایان در سایت حلال دانلود

قسمت 17 سریال ملکه گدایان روز چهارشنبه 8 اردیبهشت از ساعت 8 صبح آماده دانلود است.

در قسمت قبل از قسمت 17 سریال ملکه گدایان چه گذشت

آریا به پای لعیا و پارسا پیچیده و می خواهد بداند در باغ ویلا چه خبر است که خبری می رسد و در آن سو هم بمب با سارا کاری می کند که افرا و البرز وارد مسیر جدیدی بشوند …

بازیگران قسمت 17 سریال ملکه گدایان

باران کوثری، فرزاد فرزین، رویا نونهالی، پانته آ بهرام، محمدرضا غفاری، آرمان درویش، رضا بهبودی، الهام کردا، سولماز غنی، یسنا میرطهماسب، بهشاد شریفیان، عرفان ناصری، شبنم قربانی، علی صلاحی، مریم سرمدی و نورا محقق.

خلاصه سریال ملکه گدایان

البرز شیمیدان ساکن آلمان است. پدرش خسرو و مادرش خورشید در ایران زندگی می‌کنند. البرز با دختری به نام سارا که در ایران زندگی می‌کند و برای درمان بیماری پدرش به آلمان آمده، آشنا می‌شود و با او نامزد می‌کند. او قرار است در ترکیه با سارا ازدواج کند. همه‌چیز برای یک مراسم به یادماندنی مهیا است که خبر می‌رسد پدرش به کما رفته ‌است.

البرز با گذشته‌ای مبهم، از بازگشت به ایران هراس دارد اما برای آخرین ملاقات با پدر، راهی جز بازگشت به ایران ندارد، ولی بنابر مشکلاتی او مجبور است که به صورت قاچاقی به ایران بیاید. با وجود اصرار فراوان مادر البرز برای بازنگشتن او به ایران، البرز تصمیم خود را گرفته است. وقتی او باز می‌گردد هیچ‌کس او را نمی‌شناسد و او را فرهاد بابایی خطاب می‌کنند و کسی جز قاچاقچی او را به خاطر ندارد ....

باران کوثری در ملکه گدایان اولین بازی در سریال شبکه نمایش خانگی را تجربه می‌کند. فرزاد فرزین که تاکنون تجربه ی موفق بازی در سریال مانکن را داشته برای دومین بار با حسین سهیلی زاده در این پروژه همکاری می کند.

برای دانلود قسمت 17 سریال ملکه گدایان با حجم نیم بها بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود قسمت  17سریال ملکه گدایان

 

سریال میدان سرخ اولین حضور حمید فرخ نژاد در شبکه خانگی

سریال میدان سرخ اولین تجربه کارگردانی سریال سازی ابراهیم ابراهیمیان در شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد.

جواد نوروزبیگی به عنوان تهیه کننده و سعید صفرپور به عنوان مجری طرح ابراهیمیان را در «میدان سرخ» همراهی می کنند.

ابراهیمیان فیلم های «ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه»، «عادت نمی کنیم»، «پیلوت» و «دابلند» را در کارنامه خود دارد و این اولین سریالی است که با حضور ستاره های سینمای ایران و در ژانری متفاوت کارگردانی خواهد کرد.

امیرحسین آرمان در این سریال به نقش ساعد درآمده  است. وی سابقه بازی در سریال شبکه خانگی با نام مانکن و ممنوعه را دارد. پیش از این حضور حمید فرخ نژاد، مهتاب کرامتی و آزاده صمدی در این سریال قطعی شده بود. مهتاب کرامتی و بهرام افشاری از دیگر بازیگران این مجموعه هستند.

فرزاد فرزین تیتراژ سریال «میدان سرخ» را می خواند.

فرزاد فرزین که سابقه بازی در سریال های نمایش خانگی را هم دارد پیشتر برای سریال های «عاشقانه» و «مانکن» نیز قطعاتی را خوانده بود.

این سریال از یکم اردیبهشت ماه 1400 وارد شبکه نمایش خانگی می شود.

برای دانلود سریال میدان سرخ با حجم نیم بها اینجا کلیک کنید:

دانلود سریال میدان سرخ

 

سریال جیران جدیدترین شاهکار حسن فتحی

حسن فتحی بعد از تجربه موفق سریال شهرزاد و بعد از اتمام فیلم سینمای مست عشق که از بازیگران ایرانی و ترکیه ای در آن استفاده کرده بود در تازه ترین اثر خود که دوباره برای شبکه نمایش خانگی آماده  می شود به زندگی ناصرالدین شاه می پردازد. 

بازیگران سریال جیران

بهرام رادان، پری ناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، کتانه افشاری نژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن پور، فاطمه مسعودی‌فر،بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، انوش معظمی، پاشا جمالی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی و با حضور مریلا زارعی

داستان سریال جیران

جیران یکی از زنان دربار ناصرالدین شاه است که در واقعیت تاریخ وجود داشته و ما اینجا با قصه‌ای که حتماً آمیخته به خیال خواهد بود، زندگی پر فراز و نشیبش را روایت خواهیم کرد. علاوه بر جیران تعداد زیادی از شخصیت‌های قصه واقعی هستند و در آن دوره زندگی کرده‌اند.

برای دانلود سریال جیران با لینک مستقیم اینجا کلیک کنید:

دانلود قسمت اول سریال جیران

همچنین شما می­توانید جدیدترین محصولات شبکه نمایش خانگی مانند سریال مردم معمولی رامبد جوان، سریال گیسو، سریال خوب بد جلف، برنامه همرفیق، سریال ملکه گدایان و سریال سیاوش را از سامانه دانلود قانونی حلال دانلود دریافت نمایید.

این خبر رپرتاژ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز