خبرگزاری کار ایران

پخش انیمیشن «قصه‌های من و آقاجان» در ۱۵ قسمت

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۳۳۲۱

انیمیشن عروسکی «قصه‌های من و آقاجان» در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه‌های جهانی جام جم و شبکه پویا پخش می‌شود.

به گزارش ایلنا، سری سوم مجموعه «قصه‌های من و آقاجان» در ۱۵ قسمت ۱۱ دقیقه‌ای و با حال و هوای ماه رمضان به تهیه‌کنندگی محسن نبی یان و کارگردانی امیر فیضی با تکنیک استاپ موشن برای گروه سنی کودک تولید و پخش می‌شود. 

«قصه‌های من و آقاجان» در فضا و حال و هوایی کاملاً ایرانی در جریان دارد. پدربزرگ، کوچه و محله‌هایی با حال و هوای یک زندگی ساده، بازارچه، مسجد، محل و فضاهایی از این قبیل، بخش‌های مهمی از فضاسازی مجموعه را عهده دارد. 

نرگس شخصیت اصلی این مجموعه راوی قصه‌هایی است که در ماه مبارک رمضان برای خودش، خانواده و اطرافیان، محله و شهر و آبادی‌شان اتفاق می‌افتد. این قصه‌ها به زندگی، روابط، رفتارها و برخوردهایی می‌پردازد که بین بچه‌ها و گاه آدم بزرگ‌ها جریان داشته و با حس و حالی شیرین و کودکانه روایت می‌شوند. 

این روایت‌ها بیانگر درس‌ها و نکات اخلاقی هستند که توسط نرگس تعریف و با همراهی بزرگترها و به ویژه پدر بزرگ او (آقاجان) تصحیح و هدفمند می‌شوند. 

هر کدام از قصه‌های این مجموعه براساس سرفصل یا موضوعی خاص شکل می‌گیرند. موضوعاتی که به شکل مستقیم و یا معنایی به ماه مبارک یا آیین ها، مراسم و آداب روزه داری و عبادت مرتبط است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز