خبرگزاری کار ایران

حضور «نهنگ سفید» ایرانی در جشنواره‌ هند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۶۹۷

انیمیشن «نهنگ سفید» به کارگردانی امیر مهران به جشنواره‌ای در هند راه پیدا کرد.

به گزارش ایلنا، هجدهمین دوره جشنواره فیلم فریمز هند در تاریخ ۱۸ تا ۲۱ فروردین در شهر بمبئی به صورت آنلاین برگزار می‌شود که فیلم‌ها در بخش‌های انیمیشن، فیلم کوتاه، مستند و موزیک ویدئو با هم رقابت می‌کنند و در هر بخش جوایزی به برگزیدگان اهدا می‌شود. 

«نهنگ سفید» به کارگردانی امیر مهران فیلمی ضد جنگ و فارغ از ملیت و قومیت نیز در این جشنواره حضور دارد که پیش از این جایزه بخش انیمیشن کوتاه جشنواره فیلم ورشو را دریافت کرد. این انیمیشن کوتاه محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است. 

عوامل این فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان، تهیه‌کننده: امیر مهران، متحرک‌سازی: جلال نعیمی، طراحی فضا و کانسپت: نعیم آزاد، طراحی شخصیت: ابوالفضل برومندی، آهنگ‌ساز: پژمان خلیلی، صداگذاری و ترکیب صدا: آرش قاسمی و محمد قاسمی، افکت و کامپوزیت سه‌بعدی: مسعود تقی‌مومنی، کامپوزیت و تدوین: امیر مهران، استوری‌بورد: عمار قنبرزاده، تصحیح رنگ و نور: حمیدرضا فطوره‌چیان. برنا جمشیدی، مدل‌سازی سه‌بعدی: محمد شهرابی، ساخت تیزر: آرین وزیردفتری، مجری طرح: استودیو آدورن. پخش بین‌الملل: فهیمه (رها) پورقاسم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز