خبرگزاری کار ایران

در نظرسنجی آی‌فیلم ادامه دارد؛

رقابت تنگاتنگ بازیگران طنز در نیمه‌نهایی/ مهران مدیری و محسن تنابنده به مرحله نهایی صعود کردند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۷۶۶

در نظرسنجی شبکه آی‌فیلم که از نیمه آبان با حضور ۵۰ بازیگر طنز کشورمان آغاز شده است، نتایج رقابت گروه اول و دوم از برترین بازیگران طنز در مرحله نیمه‌نهایی با آرای مخاطبان آی‌فیلم مشخص شد. تاکنون مهران مدیری از گروه اول و محسن تنابنده از گروه دوم به مرحله نهایی صعود کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، نتایج رقابت گروه دوم برترین بازیگر طنز در مرحله نیمه‌نهایی با آرای مخاطبان آی‌فیلم در سایت این شبکه، مشخص شد. 

طبق این نظرسنجی، ۵۰ بازیگر طنز کشور در ۱۰ گروه پنج نفره در مرحله مقدماتی با هم به رقابت پرداختند و ۲۰ بازیگر برتر به مرحله دوم این نظرسنجی راه یافتند. برگزیدگان در مرحله بعد در پنج گروه ۴ نفره با هم به رقابت پرداختند و از هر گروه دو نفر به مرحله بعدی صعود کردند. 

اکنون در رقابت گروه دوم ۱۰ بازیگر در مرحله نیمه‌نهایی، محسن تنابنده نفر اول با ۶۸.۰۵٪ آرا و احمد مهران‌فر با ۳۱.۹۵٪ آرا نفر دوم شده‌اند. 

براساس این گزارش، در رقابت گروه اول از مرحله نیمه‌نهایی نیز مهران مدیری ۷۹.۸۷٪ درصد آرا را کسب کرده و رضا شفیعی‌جم با ۲۰.۱۳٪ درصد آرا در مرتبه دوم قرار گرفت. 

نظرسنجی هر رقابت در مرحله نیمه‌نهایی، پنج روز یک بار خواهد بود. پس از اتمام این مرحله، نفرات برتر به مرحله نهایی راه می‌یابند تا در یک گروه پنج‌نفره، فینال این نظرسنجی را برگزار کنند. 

نتیجه رقابت امیرحسین رستمی و بهرام افشاری در گروه سوم، رضا عطاران و جواد عزتی در گروه چهارم و علی صادقی و اکبر عبدی در گروه پنجم نیز به‌ترتیب در ۱۵.۲۰ و ۲۵ اسفند اعلام خواهد شد. 

در مرحله نهایی منتخبان پنج گروه با هم رقابت می‌کنند تا ۳۰ اسفند، برترین بازیگر طنز تیران از نگاه آی‌فیلمی‌ها انتخاب شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز