خبرگزاری کار ایران

روایتی از زندگی شهید مدافع حرم در کتاب «همت پنج، به گوشم...»

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۲۰۲

روایت زندگی شهید مدافع حرم «اصغر فلاح‌پیشه» در کتاب «همت پنج، به گوشم...» منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کتاب «همت پنج، به گوشم...» روایت زندگی شهید مدافع حرم «اصغر فلاح‌پیشه» نوشته سمیرا خطیب‌زاده است که از سوی نشر بیست و هفت بعثت وابسته به موسسه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، روانه بازار کتاب شده است.

خطیب‌زاده در بخشی از مقدمه این کتاب درباره پروسه نگارش زندگی‌نامه شهید نوشته است:

«مصاحبه‌هایی از همسر، فرزندان، دوستان و آشنایان و هم‌رزمان شهید در اختیارم قرار گرفت. مصاحبه‌هایی که هرچه می‌خواندم تمامی نداشت. خوانش و مرور اولیه مصاحبه‌ها، بیش از چهار ماه زمان برد و از همان شروعِ کار، دستم آمد که با شهید منحصر به‌فردی روبه‌رو هستم.

البته همه شهدا خاص و ویژه نگاه حضرت حق‌اند اما نوشتن از شهیدی که از نوجوانی در بسیج محله مشغول بوده، عنفوان جوانی پا در رکاب جبهه گذاشته و تا آخرین روزهای جنگ هنوز هم در منطقه بوده است، برایم تازگی داشت. شهیدی که بعد از پایان جنگ، نه تنها تمام نمی‌شود، بلکه داستان زندگی‌اش تازه شروع می‌شود...»

«همت پنج، به گوشم...» در ۳۶۸ صفحه و با قیمت ۴۰ هزار تومان منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز