خبرگزاری کار ایران

سئوالات کرونایی‌تان را از رادیو سلامت بپرسید

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۹۶۴

برنامه «پاسخگو» رادیو سلامت به سوالات کرونایی مردم پاسخ می‌دهد.

برنامه پاسخگو شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ و ۱۵ از رادیو سلامت پخش می شود و مردم می‌توانند سئوالات‌شان را با محوریت سلامت روان و کرونا، سلامت جسم و کرونا و سلامت تغذیه و کرونا بپرسند.

فاطمه بی‌تقصیر، تهیه‌کننده برنامه پاسخگو در این باره توضیح می‌دهد: از اوایل اسفند ماه و با شروع کرونا برنامه پاسخگو صبح‌ها و عصرها روانه آنتن شد تا بتواند پاسخگوی سئوالات مردم با محوریت سلامت و کرونا باشد. این برنامه صبح‌ها ساعت ۸ و ۱۵ دقیقه تا ۹ روانه آنتن می‌شود و روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از گروه بهداشت و تندرستی و روزهای یکشنبه و سه‌شنبه یک هفته در میان به تهیه‌کنندگی من و موسی نظری از گروه تغذیه پخش می‌شود.

وی ادامه می‌دهد: روزهای شنبه و دوشنبه مجری کارشناس دکتر لیلا رحیمیانی و روزهای چهارشنبه مجری کارشناس دکتر کیانا فرهی است و مجری کارشناس روزهای یکشنبه و سه‌شنبه‌هایی که تهیه‌کنندگی‌اش به عهده من است، زهرا حاجی‌زاده هست. روز دوشنبه ۱۱ اسفند ماه به موضوع اختلال شخصیت مرزی و کرونا و روز چهارشنبه ۱۳ اسفند ماه به موضوع کاهش شنوایی و کرونا می‌پردازیم.

این تهیه‌کننده عنوان می‌کند: هر روز در ابتدای برنامه کارشناس مجری سر فصل برنامه را مطرح می‌کند و بعد از آن مردم می‌توانند سئوالاتی که متناسب با سر فصل برنامه دارند، بپرسند و پاسخ‌هایشان را دریافت کنند. خوشبختانه مردم تعامل بسیار خوبی با برنامه دارند و تا به امروز بازخوردهای خیلی خوبی داشتیم. پیامک‌ها و تلفن‌ها به حدی زیاد است که در زمان برنامه فقط می‌توانیم به بخشی از آنها پاسخ بدهیم. زیرا محوریت برنامه سلامت روان و کرونا، سلامت جسم و کرونا و سلامت تغذیه و کروناست و مردم از زمانی که با کرونا درگیر شدند با سئوالات زیادی رو‌به‌رو هستند و ما سعی می‌کنیم به بهترین شکل پاسخگوی مردمی باشیم تا از این طریق پاسخ مناسب را دریافت کنند. زیرا شاهد هستیم در شبکه‌های اجتماعی گاهی اطلاعات به شکل ناقص رد و بدل می‌شود و بهتر است مردم از یک منبع موثق دریافت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز