خبرگزاری کار ایران

«جلال ۲» راوی روزهای پر جنب و جوش انقلابی مردم، در شهر تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۵۸۵

سریال «جلال ۲»، به کارگردانی حسن نجفی و تهیه‌کنندگی علیرضا جلالی و در ژانر تاریخی-سیاسی ساخته شده است. این سریال محصول سال ۹۹ بوده و هرشب ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

به گزارش ایلنا، مجموعه تلویزیونی «جلال ۲» به قلم امیرحسین ثروتمند به نگارش درآمده و برهه‌ای خاص از تاریخ معاصر را روایت می‌کند. فصل دوم این سریال نیز همانند فصل اول آن در آذربایجان شرقی مقابل دوربین رفته و به قیام مردم تبریز می‌پردازد. 

فصل دوم سریال «جلال» به کارگردانی حسن نجفی از نظر برهه زمانی، سال‌های ۱۳۵۶ تا سال ۱۳۶۲ را نشان می‌دهد و مخاطب را با شخصیت‌هایی همچون آیت الله شهید قاضی و آیت الله شهید مدنی و شهید علی تجلایی آشنا می‌کند. 

در فصل جدیدی که از این سریال به نمایش درآمده است، عمار تفتی همچنان ایفاگر نقش جلال بوده و حمیرا ریاضی نیز دیگر بازیگری است که از فصل گذشته سریال را همراهی می‌کند. البته، در این فصل همایون ارشادی و مهران رجبی نیز به جمع دیگر بازیگران سریال «جلال ۲» اضافه شده اند. 

بازپخش سریال جلال در ساعت‌های ۱:۳۰.۹:۳۰ صبح و ۱۵:۰۰ بعد از ظهر از شبکه شبکه یک پخش می‌شود و همچنین این سریال در ساعت‌های ۲۴ بامداد، ۷ صبح و ۱۲:۳۰ ظهر روی آنتن شبکه شما قرار می‌گیرد. 

تنوع لوکیشن و شخصیت در این سریال و تولید این مجموعه در این بازه زمانی بسیار مهم و یکی از ویژگی‌های مهم آن است. 

مهران رجبی، بازیگر پرکار تلویزیون که با افراد مختلفی همکاری کرده این بار به همکاری با حسن نجفی پرداخته و نقش سیدجعفر را در این سریال بازی می‌کند. سیدجعفر کشاورزی خداپرست است که در میان هیاهو ها، نقش او پررنگ می‌شود. 

سنا پورسعیدی بازیگر جوان و تازه کار تبریزی، نقش بزرگسالی دختر جلال، سارا را بازی می‌کند، او از قسمت نهم وارد سریال خواهد شد. 

از جمله بازیگرانی که در دومین فصل از مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته اند، می‌توان به عمار تفتی، حمیرا ریاضی، همایون ارشادی، هادی افتخارزاده، ناصر هاشمی، مهران رجبی، رضا آبپاک، فاطمه شکری، سنا پورسعیدی، حامد منافی، مهران آتش زا، جواد قامتی، صدرا راعی، مهدی فقیه، شهرام خزرایی، شهرام عبدلی و شیوا خسرومهر اشاره کرد. 

دیگر عوامل این سریال نیز شامل کارگردان: حسن نجفی، تهیه کننده: مهدی کریمی، نویسنده: امیرحسین ثروتمند، دستیار کارگردان: رضا محمدی – پرویز توتونچی، خواننده تیتراژ: رضا محمدی «تیتراژ یک» و رضا عسگری و علیرضا مهدی زاده «تیتراژ ۲»، ترانه سرا: ابراهیم اقبالی، منشی صحنه: لیلا قاسمی، برنامه ریز: مهدی کشاورزی، گروه فیلم برداری: حسین حمیدی و شایان پورسیدیان و مصطفی تارویی و گروه صداگذاری: بهمن حیدری و مهدی جمشیدیان می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز