خبرگزاری کار ایران

صفار هرندی به چالش «بدون توقف» می‌آید

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۶۱۵۷

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی به برنامه «بدون توقف» می‌رود

به گزارش ایلنا، تعطیلی دانشگاه‌ها ودور شدن جوانان از بحث‌های عمیق سیاسی باعث شد که عوامل برنامه «بدون توقف» از محمد حسین صفار هرندی دعوت کنند تا پاسخگوی شبهات جوانان با گرایش‌های مختلف سیاسی باشد. 

برنامه چالشی «بدون توقف» که پیش از این روی میز خود چالش‌های چون شبهات و سوالات انتخاباتی، شبهات مربوط به بحث ولایت فقیه، حجاب، رابطه دختر و پسر و بسیاری از موضوعات پرسرو صدا را داشت، اینبار به سراغ «جریان‌شناسی سیاسی» رفته است. 

این برنامه، با حضور دکتر صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از امشب ۲۰ بهمن‌ماه بعد از خبر ساعت ۱۹ از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد. 

از بحث در خصوص مهندس بازرگان گرفته تا بحث در خصوص تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، مسئله جام زهر، نخست وزیری میر حسین موسوی، انتخاب رهبری، قائم مقامی منتظری و…، محورهایی هاست که صریح در خصوص آن‌ها سخن گفته شده است. 

«بدون توقف» کاری از گروه اجتماعی شبکه ۳، به تهیه‌کنندگی رضا غلامحسین نژاد و سردبیری ابراهیم جلالیان است. 

به طور معمول این برنامه به صورت روزانه روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته در محدوده ساعتی بعد خبر ساعت ۱۹ از آنتن شبکه سه پخش می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز