خبرگزاری کار ایران

چهره‌ها در «تمپو تاک» رقابت می‌کنند/ تولید یک مسابقه جدید

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۰۵۱

«تمپو تاک» عنوان مسابقه جدیدی است که قرار است در شبکه‌ نمایش خانگی تولید و پخش شود.

به گزارش ایلنا، «تمپو تاک» به تهیه‌کنندگی سعید غفاری و کارگردانی رضا مهرانفر که تاکنون کارگردانی برنامه‌های پربیننده‌ای چون «کودک شو»، «اعجوبه‌ها» و… را برعهده داشته است مسابقه‌ای در شبکه نمایش خانگی با فضایی شاد و مفرح است که در بستر سایر شبکه‌های مجازی نیز قابل مشاهده خواهد بود. 

فصل اول «تمپو تاک» در ۱۳ قسمت ۶۰ دقیقه‌ای تدارک دیده شده است که هم‌اکنون در مرحله پیش‌تولید قرار دارد و گروه به‌زودی وارد مرحله تولید و ضبط خواهند شد. 

اجرای این مسابقه را سپند امیرسلیمانی، بازیگر سینما و تلویزیون برعهده دارد و در کنار او هومن گامنو خواننده، موسیقی برنامه را اجرا خواهد کرد. 

«تمپو تاک» هر هفته میزبان چهره‌ها و افراد سرشناس حوزه‌های مختلف به عنوان شرکت‌کننده و مهمان است تا در بخش‌هایی متنوع وارد چالش و گفت‌وگوهای مهیج شوند و رقابت آن‌ها را در فضایی شاد رقم بزند. همچنین مسابقه دارای بخش‌های اصلی و جنبی خواهد بود که بینندگان می‌توانند با رای خود در برنده شدن شرکت‌کننده مورد نظرشان سهیم باشند. 

گروه تولید «تمپو تاک» یکی از باسابقه‌ترین گروه‌های در تولید و برنامه‌سازی است و حالا این گروه باسابقه در «تمپو تاک» تجربیات خود در برنامه‌سازی را ارائه خواهند کرد. 

علاقمندان «تمپوتاک» می‌توانند برای اطلاعات بیشتر در خصوص این مسابقه به آدرس صفحه @tempotalk. tv مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز