خبرگزاری کار ایران

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲۴ تهران خبر داد؛

برگزاری هشتمین مرحله «طرح ظفر» در تهران

asdasd
کد خبر : ۹۹۹۴۶۰

هشتمین مرحله از طرح ظفر با اولویت جمع‌آوری معتادان محله‌های شوش، مولوی و هرندی و شناسایی دیگر مناطق آلوده تهران به زودی اجرا خواهد شد.

به گزارش ایلنا، نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران به ریاست قائم مقام رییس کل دادگستری تهران برگزار شد.

مسعود ستایشی، قائم مقام رییس کل دادگستری تهران به لزوم توجه به موضوع تامین اعتبارات لازم به منظور عملیاتی کردن مراکز نگهداری معتادان از سوی شهرداری در خصوص نظارت بر حسن انجام وظایف، توسط سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲۴ تهران تاکید کرد.

ستایشی در این جلسه طی تماس تلفنی با اسماعیل توحیدلو، معاون دانشگاه شهید بهشتی تهران در ارتباط با موضوع مواد مخدر و سم زدایی نوجوانان ۱۵ تا ۱۸ سال و نگهدرای اختصاصی آنان در مراکز بهاران بحث و گفتگو کرد.

در این نشست سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲۴ تهران (مبارزه با مواد مخدر) از اجرای هشتمین مرحله طرح ظفر خبر داد.

مهدی مهرانگیز گفت: پس از اخذ دستورات قضایی، هشتمین مرحله از طرح ظفر با اولویت جمع آوری معتادان محله‌های شوش، مولوی و هرندی و شناسایی دیگر مناطق آلوده تهران به زودی اجرا خواهد شد.

در ادامه این جلسه سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در خصوص مشکلات پیش رو در اجرای مصوبات جلسه گذشته توضیحاتی ارائه کرد.

سیدمالک حسینی در خصوص اقدامات انجام شده نسبت به چگونگی اعمال ماده ۸۰ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه و نیز شرایط نگهداری معتادان متجاهر در مراکز بهاران و مشکلات اجرایی آن توضیحاتی ارائه کرد.

ستایشی در خاتمه این جلسه با توجه به ممنوعیت‌های در نظر گرفته شده به دلیل کرونا و ضرورت تشکیل جلسات در حوزه مواد مخدر بر برگزاری جلسات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حتی المقدور به صورت ویدئوکنفرانس تاکید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز