خبرگزاری کار ایران

در جریان سفر به مازندران صورت گرفت؛

دیدار رئیس دیوان عالی کشور با نماینده ولی فقیه و خانواده شهید مدافع حرم

asdasd
کد خبر : ۹۹۸۱۱۰

رئیس دیوان عالی کشور در جریان سفر به استان مازندران با نماینده ولی فقیه و خانواده شهید مدافع حرم محمود رادمهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سیداحمد مرتضوی مقدم  عصر روز چهارشنبه با استقبال رییس کل دادگستری استان مازندران، معاونان رییس کل و رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان مازندران وارد این استان شد.

رییس دیوان عالی کشور در بدو ورود به استان مازندران، به دیدار آیت الله لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری رفت و با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی همچنین در جریان این سفر با خانواده شهید مدافع حرم محمود رادمهر دیدار کرد و ضمن ارج نهادن به مقام والای شهادت اظهار کرد: باید گفت اگر رشادت طلبی، ایثار، از خودگذشتگی‌ها و جان نثاری‌های شهدا نبود، هم اینک آرامش و آسایش در جامعه وجود نداشت، از این رو خلوص پاک آن شهدا و قطره خونی که در مسیر انقلاب اهداء کرده‌اند با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست.

رییس دیوان عالی کشورشهادت را سعادتی برای شهدا و خانواده‌های آنان دانست و گفت: امروز زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و حفظ حرمت و جایگاه خانواده‌های معظم آن‌ها برای تداوم انقلاب اسلامی و عزت و عظمت نظام اسلامی ایران و ایرانیان لازم و ضروری است.

دراین دیدارمادر این شهید مدافع حرم با قدردانی از دستگاه قضایی استان مازندران و حضور رییس دیوان عالی کشور به بیان ویزگی‌های اخلاقی شهید رادمهر پرداخت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز