خبرگزاری کار ایران

نمایندگی دائم ایران نزد سازمان ملل:

هیچ مبنای حقوقی و اخلاقی برای همراهی کشورها با تحریم‌های یکجانبه آمریکا وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۹۶۹

نمایندگی دائم ایران نزد دفتر سازمان ملل و سایر سازمان‌های بین‌المللی در ژنو با بیان اینکه اقدامات قهری یکجانبه با نقض حقوق بشر مانند یک سیاه‌ چاله گسترش پیدا می‌کند، تاکید کرد: هیچ مبنای حقوقی و اخلاقی برای همراهی با تحریم‌های یکجانبه آمریکا وجود ندارد.

به گزارش ایلنا، نمایندگی دائم ایران نزد دفتر سازمان ملل و سایر سازمان‌های بین‌المللی در ژنو در حساب توئیتری خود نوشت: «آقای بقایی، سفیر ایران در نشست با آلنا دوهان، گزارشگر ارشد و گروه کشورهای هم‌فکر در خصوص اقدامات یکجانبه قهری: اقدامات قهری یکجانبه با نقض گسترده اساس حقوق بشر مردم همانند یک سیاه‌ چاله گسترش پیدا می‌کند. آن‌ها با اعمال تهدید علیه سلامت عمومی جهانی و تضعیف همکاری‌های بین‌المللی برای مهار همه‌گیری دارند سیاست‌های کشتار جمعی را پیش می‌گیرند.

نمایندگی ایران افزود: زمان آن فرارسیده است که جامعه بین‌المللی بی‌رحمی افراطی اقدامات قهری یکجانبه و غیرقانونی بودن مطلق‌شان را درک کنند چراکه تنها هدف‌شان گرسنگی دادن و کشتن مردم است. هیچ مبنای حقوقی و اخلاقی برای همراهی با تحریم‌های یکجانبه آمریکا وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز