خبرگزاری کار ایران

قالیباف خبر داد:

طرح دو فوریتی مربوط به سبد کالا در کمیسیون مربوطه در حال بررسی است/ وزرای دولت برای بررسی گرانی‌ها به مجلس می‌آیند

asdasd
کد خبر : ۹۸۳۳۰۵

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما حتماً باید به اولویت‌‌های مردم توجه کنیم و این حرف حقی است و فلسفه وجودی ما همین است کما اینکه الان طرح دو فوریتی مربوط به سبد کالا در کمیسیون مربوطه در حال بررسی است و اعضای این کمیسیون باید تلاش بیشتری برای تسریع این روند داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۷ مهر) مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نمایندگان مبنی بر این که چرا گرانی‌ها اخیر در کشور مورد بررسی قرار نمی‌گیرد، گفت: ما حتماً باید به اولویت‌‌های مردم توجه کنیم و این حرف حقی است و فلسفه وجودی ما همین است کما اینکه الان طرح دو فوریتی مربوط به سبد کالا در کمیسیون مربوطه در حال بررسی است و اعضای این کمیسیون باید تلاش بیشتری برای تسریع این روند داشته باشند، همچنین موضوع گرانی و کنترل بازار در دستور کار جلسه روز چهارشنبه صحن قرار داشته که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار خواهد شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همین امشب نیز ساعت هشت نشستی با حضور بنده، روسای کمیسیون‌های اقتصادی، برنامه، بودجه و محاسبات، صنایع و معادن، کشاورزی، آب و منابع طبیعی و وزرای مربوطه و رئیس بانک مرکزی جهت بررسی وضعیت بازار ارز و نهاده‌های کشاورزی برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: این تذکرت به جا است و فلسفه وجودی ما همین است که در حوزه نظارت از هیچ ابزار و وظیفه قانونی کوتاه نیاییم بنابراین قطعاً در این زمینه مجلس انجام وظیفه خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز