خبرگزاری کار ایران

سردار حاجی زاده:

از دوران دفاع مقدس آموخته‌ایم باید قوی شویم

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۰۵۲

فرمانده نیروی هوافضای سپاه توانمندی ها و دستاوردهای حوزه دفاعی را مرهون دوران باشکوه دفاع مقدس دانست و گفت: از آن دوران آموخته ایم باید قوی و خودکفا شویم.

به گزارش ایلنا، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در  آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های راهبردی نیروی هوافضای سپاه اظهار کرد: امروز به لطف و عنایت الهی درحوزه خودکفایی و دستیابی به فناوری‌های دفاعی به ویژه در حوزه هوافضا در تراز جهانی قرار داریم.

وی افزود : امروز اگر صحبت از حوزه موشکی زمین به زمین پدافند هوایی و رادارها ، پهپاد ، جنگ الکترونیک و ماهواره می شود نباید جایگاه خود را در منطقه جستجو کنیم بلکه در این بخش ها به طور قطع در زمره ۱۰ کشور اول جهان قرار داریم.

حاجی‌زاده توانمندی ها و دستاوردهای حوزه دفاعی را مرهون دوران باشکوه دفاع مقدس توصیف و تصریح کرد: در دوران جنگ تحمیلی آموختیم که باید قوی شویم خودکفا شویم چرا که ضعیف بودن در این دنیا محکوم به نابودی است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با تاکید بر اینکه با ایجاد پارک ملی هوافضا و نمایشگاه اقتدار و خودباوری بنا داریم تجربیات و الگوی پیشرفت را به نسلهای جدید منتقل کنیم گفت: امروز در این نمایشگاه از موشک اسکاد بی روسی موشک های نقطه زن دزفول ذوالفقار ،عماد و خرمشهر را مشاهده می‌کنیم.

وی افزود با راه اندازی این نمایشگاه بسیاری از فناوری‌های جدید و تجهیزات پیشرفته برای رشته های فنی دانشگاه قابل بهره‌برداری است.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه در پایان اظهار کرد : در این نمایشگاه پلکسی اون پهپادی شامل پهپادهای ام کیو وان، آرکیو ۱۷۰، هواپیمای ام کیو فور ،گلوبال هاوک ساقط شده آمریکایی و پهپادهای ایرانی در معرض دید قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز