خبرگزاری کار ایران

غلامی و حاجی‌میرزایی این هفته به کمیسیون آموزش می‌روند

asdasd
کد خبر : ۹۷۳۶۲۹

وزیر آموزش و پرورش و وزیر علوم به ترتیب در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه برای پاسخگویی به سؤالات نمایندگان در کمیسیون آموزش مجلس حاضر می‌شوند.

به گزارش ایلنا، اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس این هفته از روزهای یکشنبه تا سه شنبه (۶ تا ۸ مهر ماه) نشست تخصصی برگزار خواهند کرد.

بررسی طرح «مبارزه با تعارض منافع و ممنوعیت دانشگاه های غیر انتفاعی» و بررسی طرح «نظام رتبه بندی معلمان» و در نهایت بررسی طرح «الحاق یک تبصره به ماده (۱۷) قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش» دستور کار روز یکشنبه اعضای کمیسیون آموزش است.

در روز دوشنبه نیز دعوت از وزیر آموزش و پرورش جهت پاسخگویی به سوالات : ۱-ابراهیم عزیزی نماینده شیراز و زرقان(دوفقره) ۲-ولی اسماعیلی نماینده  گرمی(سه فقره) ۳-حبیب اله دهمرده نماینده  زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون ۴-رحمت اله نوروزی نمایند علی آباد( دوفقره) ۵- محسن فتحی نماینده  سنندج، دیواندره و کامیاران ۶-علی اکبر کریمی نماینده  اراک، کمیجان و خنداب ۷- مهدی طغیانی نماینده اصفهان ۸- جلال محمودزاده نماینده  مهاباد ۹-روح اله متفکر آزاد نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو ۱۰- فرهاد بشیری نماینده پاکدشت ۱۱-جلیل مختار نماینده آبادان ۱۲-سیدمحمد مولوی نماینده آبادان در دستور کار کمیسیون قرار دارد.

دعوت از وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری جهت پاسخگوی به سوالات : ۱-احسان ارکانی نماینده نیشابور و فیروزه (۲فقره) ۲-جلال محمودزاده نماینده مهاباد ۳-سید احسان خاندوزی نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس ۴-احمد راستینه هشفجانی نماینده شهرکرد، بن و سامان(۲فقره) ۵-علی کریمی فیروزجایی نماینده بابل نیز برنامه پایانی کمیسیون آموزش در این هفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز