خبرگزاری کار ایران

روشن ضمیر:

تلاش داریم متخصص‌ترین نیروی انسانی را جذب وزارت کشور کنیم/ چهارم مهر آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدامی

asdasd
کد خبر : ۹۷۲۹۲۱

مدیر کل توسعه منابع انسانی وزارت کشور با بیان اینکه فردا چهارم مهرماه آخرین روز ثبت نام آزمون استخدامی است، تاکید کرد: تلاش داریم متخصص ترین نیروی انسانی را جذب وزارت کشور در صف و ستاد کنیم.

به گزارش ایلنا، "اکبر روشن ضمیر" مدیر کل توسعه منابع انسانی وزارت کشور در رابطه با هشتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور که از طریق سایت سازمان سنجش انتشار یافت اعلام کرد: بعد از رایزنی های مختلف با سازمان امور استخدامی کشور، مجوز جذب ۱۵۰۰ نفر در صف و ستاد وزارت کشور اخذ شده و تلاش داریم متخصص ترین نیروی انسانی را جذب وزارت کشور در صف و ستاد کنیم.

وی افزود: استخدام فوق که بر اساس آزمون عمومی و مصاحبه در کانون ارزیابی بر اساس مدل شایستگی علمی صورت می پذیرد و از این تعداد (۶۰) سهمیه به ستاد وزارت کشور (۲۹۰) سهمیه برای اشتغال در فرمانداری ها و (۱۱۵۰) سهمیه به بخشداری های سراسر کشور اختصاص یافته است .

مدیرکل توسعه منابع انسانی  با بیان اینکه وزارت کشور به عنوان نهاد حاکمیتی به بدنه کارشناسی قوی و علمی نیاز دارد‌؛ گفت: با هماهنگی به عمل آمده با سازمان سنجش و بعد از آن کانون ارزیابی در داخل وزارت کشور به دنبال جذب شایسته ترین افراد در وزارت کشور هستیم. فقط اعلام نیاز رشته های شغلی از سوی وزارت کشور انجام شده و اصل برگزاری آزمون با سازمان سنجش است که اسامی راه یافتگان بعد از طی مراحل قانونی در بخش های مختلف وزارت کشور در صف و ستاد جذب می شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز