خبرگزاری کار ایران

واعظی در جمع خبرنگاران:

افزایش فوتی‌ها، حاصل اقدامات اشتباه یک ماه قبل است/ شنبه تصمیمات جدیدی برای وضعیت کرونا ‌می‌گیریم

asdasd
کد خبر : ۹۷۲۳۸۲

رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه جلسه هئیت دولت اظهار داشت: فردا ساعت ۱۱ بعد از ظهر جلسه کمیته‌های ستاد مقابله با کرونا را داریم و شنبه ۹ صبح ستاد کرونا تشکیل می‌شود و برای همه موارد تصمیم‌گیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «محمود واعظی» رئیس دفتر رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه امروز، دوم مهرماه هیئت دولت درباره برنامه‌‌های دولت برای محدودیت صنوف پر خطر، اظهار داشت:  با توجه به تجربه‌ای که در موج اول دوم داشتیم، همه کمیته‌های زیرمجموعه ستاد ملی مقابله با کرونا هم در تهران و هم در استان‌ها این مهارت و آمادگی را پیدا کرده‌اند که زمانی که با مسائل مواجه می‌شوند، عکس‌العمل نشان دهند. برخی از فعالیت‌ها به این صورت است که باید دستورالعمل‌های آن با دقت عمل بیشتری رعایت شود، برخی از فعالیت‌ها هم به این صورت است که وقتی عملاً شرایط سخت می‌شود، باید تصمیماتی بگیریم، لذا در حال حاضر به دلیل سفرهای چند هفته قبل و فعالیت‌هایی که خلاف دستورالعمل‌های ابلاغی بود، به تعداد مبتلایان‌مان اضافه شده است و ده روز بعد از آن نیز به تعداد بستری‌ها اضافه شده و امروز نیز شاهد افزایش فوتی‌ها هستیم.

وی تصریح کرد: بر  این اساس ما همیشه باید در ارتباط با کرونا از اول فکر یک ماه بعد را کنیم، اگر می‌بینیم که امروز در کشور فوتی‌ها در حال افزایش هستند، حاصل اقداماتی است که یک ماه قبل انجام شده است. لذا در ستاد ملی مقابله با کرونا بارها صحبت کردیم، هفته گذشته هم آقای نمکی به عنوان رئیس کمیته سلامت و هم رحمانی‌فضلی به عنوان رئیس کمیته امنیتی اجتماعی گزارش بسیار نگران‌کننده‌ای دادند.

واعظی گفت: با دقت کار را دنبال می‌کنیم و هر کجا که لازم است، مقطعی در خصوص موارد خاص تصمیم گرفته و اعمال می‌کنیم؛ چرا که برای ما سلامتی مردم از هر چیزی مهم‌تر است.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور ادامه داد: فردا ساعت ۱۱ بعد از ظهر جلسه کمیته‌های ستاد مقابله با کرونا را داریم و شنبه ۹ صبح ستاد کرونا تشکیل می‌شود و برای همه موارد تصمیم‌گیری خواهد شد. فردا نیز رئیس‌جمهور مجموعه پروژه‌هایی را در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و همچنین در وزارت ورزش افتتاح خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز