خبرگزاری کار ایران

گودرزی در مخالفت با وزیر پیشنهادی صمت:

ارز جهانگیری باعث شد مافیاها مملکت را از بین ببرند/ کارچاق‌کن‌ها در راهروهای مجلس متولد می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۷۹۴

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی خاطرنشان کرد: چرا کسی که می‌خواهد رأی اعتماد بگیرد با خود خدم و حشم به مجلس می‌آورد ، آقای رئیس کارچاق‌کن‌ها در راهروهای مجلس متولد می‌شوند که باید جلوی آنها گرفته شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس گودرزی در  جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی برنامه و صلاحیت وزیر پیشنهادی در مخالفت با مدرس خیابانی گفت: امروز روز امتحان مجلس یازدهم است، این مجلس هیچ دعوای جناحی با هیچ یک از مسئولان کشور ندارد و شاخص ما انقلابی‌گری، منافع مردم و معیشت اقشار ضعیف است.

نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی افزود: وزیر پیشنهادی توان جمع کردن وزارت صمت را ندارد، شما ۱۵ ماه در حساس‌ترین شرایط کشور، در بالاترین سمت در وزارت صنعت اختیار داشتید و حوزه بازرگانی را نیز مدیریت کردید اما نتیجه‌ای حاصل نشد.

وی افزود: آقای رئیس‌جمهور تمام کشور را برای وزارت بارزگانی معطل کرد و هنگامی که جواب نگرفت با مشاورانش طرح به مجلس آورد، به طوری که  معاون امور مجلس وقت وزارت صمت قربانی این لایحه شد اما بعد از آن دولت باز هم اصرار کرد و طرحی در این خصوص ارائه شد و در نتیجه آن وزیر وقت نیز قربانی این موضوع شد در حالی که اگر این همه دغدغه خرج مبارزه با گرانی می‌شد، وضع کشور این نبود.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:  به طور رسمی اعلام شد که افزایش قیمت و تورم کالاهای اساسی بیش از کالاهایی بود که به آنها ارز ۴ هزار و ۲۰۰ و ارز جهانگیری تعلق گرفت و امروز سوال اینجاست که این ارزها کجا خرج شد و چرا باعث شد مافیا مملکت را از بین ببرند.

وی خطاب به قالیباف که ریاست مجلس را بر عهده دارد، گفت: آقای قالیباف شما را به خدا قسم رویه رأی اعتماد را اصلاح کنید، چرا کسی که می‌خواهد رأی اعتماد بگیرد با خود خدم و حشم به مجلس می‌آورد، آقای رئیس کارچاق‌کن‌ها در راهروهای مجلس متولد می‌شوند که باید جلوی آنها گرفته شود.

گودرزی گفت: بیشترین اختلاف قیمت از درب کارخانه تا بازار در زمان تصدی سرپرستی وزارت صمت از سوی مدرس خیابانی بود، در آن زمان پراید ۱۳۲ درصد و سایر کالاها همچون کنجاله، میلگرد و آهن با درصدهای بالا افزایش قیمت داشته‌اند لذا به گفته شخص رئیس‌جمهور بدبختی ما از تحریم نیست بلکه از سوءمدیریت است.

وی تاکید کرد: این جلسه نباید جلسه رأی اعتماد به مدرس خیابانی بلکه باید جلسه پاسخگویی وی به ناکارآمدی‌ها باشد، آیا قحط‌ الرجال شده است؟ مدرس خیابانی ۱۵ ماه مسئولیت داشت و این در شأن مجلس نیست که به علت زمان کمی که از عمر دولت باقی مانده، با عجله به وی رأی اعتماد دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز