خبرگزاری کار ایران

میدل ایست آی:

احتمال باخت ترامپ شدت گرفته است/ تحول در کاخ سفید موجب شکست سیاست‌های عربستان و امارات می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۶۶۳

میدل ایست آی در گزارشی به تحولات آینده کاخ سفید پرداخت.

به گزارش ایلنا به نقل از میدل ایست آی، احتمال باخت ترامپ در انتخابات شدت گرفته است. اگرچه برای ترامپ این امکان وجود دارد که علیرغم باختن در آرای مستقیم مردمی باز هم در انتخابات پیروز شود، کاری که او در شکست دادن هیلاری کلینتون در انتخابات ۲۰۱۶ هم انجام داد اما طبق گزارش‌ها رقیب او بایدن از ترامپ پیشی گرفته است و یک احتمال قوی وجود دارد که بایدن  در انتخابات  ترامپ را شکست دهد و حتی احتمال اینکه دموکرات‌ها دوباره بر مجلس سنا مسلط شوند هم وجود دارد؛ این تحول میتواند به ضرر سعودی‌ها و اعراب باشد.

در سال‌های ریاست ترامپ شاهد تحولات مجدد و عجیب در روابط ایالات متحده و کشورهای عربی بوده‌ایم تا تحت معامله قرن از مقابله با اسراییل دست بردارند و از حمایت آمریکا در مقابله با ایران برخوردار شوند.

تاکید دولت ترامپ برای فروش تسلیحات به عربستان سعودی و امارات متحده عربی با توجه به مخالفت کنگره جنجالی بود؛ با توجه به اینکه این دو کشور در جنگ داخلی یمن علیه مردم یمن رنج و مصیبت انسانی بزرگی ایجاد کرده‌اند، ترامپ نشان داده که تا زمانی که عربستان مقاومتی در مقابل اسرائیل نکند به فروش تسلیحات ادامه می‌دهد و چشم روی نقض حقوق بشر توسط عربستان می‌بندد. بنابراین تحول در کاخ سفید شکست بزرگی برای برخی کشورهای منطقه خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز