خبرگزاری کار ایران

در صحن قرائت شد؛

نامه استاندار خوزستان در واکنش به نطق تند نماینده آبادان

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۴۸۵

نامه استاندار در واکنش به نطق تند نماینده آبادان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرائت شد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، روح الله متفکر آزاد در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۱۸ تیرماه) مجلس شورای اسلامی، نامه استاندار خوزستان در پاسخ به نطق یکی از نمایندگان استان در جلسات هفته گذشته مجلس شورای اسلامی را قرائت کرد.

در متن این نامه آمده است:

بسمه تعالی

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی، هیات رئیسه محترم، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

در نطق یکی از نمایندگان مردم شریف آبادان جناب آقای سید محمد مولوی اشاره مستقیمی به مدیریت استان شده و مطالب خلاف واقعی به اینجانب نسبت داده شده است که نه از باب دفاع از خویش بلکه از جهت دفاع از مدیران خدوم، تلاشگر و متعهد استان و خدمات جمهوری اسلامی و دولت خدمتگزار استدعا دارم با استناد به ماده ۷۴ آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی موارد زیر به جهت تنویر افکار عمومی از تریبون مجلس قرائت گردد.

نمایندگان ملت شریف ایران

سیل بی سابقه خوزستان خودساخته نبود، همزمان با خوزستان در سایر نقاط کشوری هم به دلیل بارش های کم سابقه چنین پدیده ای رخ داد، اما در قرن اخیر خوزستان شاهد چنین حجم آورد آبی در یک سال بارشی نبود. با این وجود این حادثه طبیعی گسترده، فرصتی برای بروز و نمایش همدلی و همراهی مدیران، جوانان، مردم خودساخته تبدیل شد که موجب افزایش سرمایه اجتماعی در استان خوزستان گردید و همگان باید در جهت صیانت و تقویت سرمایه اجتماعی اهتمام ورزند؛ نه آنکه با طرح مسائل خلاف مانند سیل خودساخته به امنیت ملی آسیب وارد کنند.

با شکل گیری سرمایه اجتماعی و فرهنگی با خدمات دولت و مجموعه نظام برای جبران خسارت وارده، بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده، این پدیده خطر آفرین به سیل برکت و همدلی مبدل شد.

پس از اجازه کشت تابستانه در این مناطق حلاوت و شیرینی در دل ساکنان مناطق  چند برابر شد. حضور شبانه روزی اینجانب و دستگاه های اجرایی خدماتی استان خوزستان در نقاط مختلف و روستاهای سیل زده  و پیگیری مشکلات و مسائل آنها به صورت میدانی و پیشبرد بازسازی و نوسازی منازل و زیرساخت های مختلف و آسیب دیده از سیل موجب تقویت اعتماد عمومی به عنوان بزرگترین موهبت میان مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز