خبرگزاری کار ایران

در نشست مشترک مجلس و وزارت صمت:

با توجه به افزایش نرخ ارز باید از صادرکنندگان کالاهای غیرنفتی حمایت شود

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۴۹۹

رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست مشترکش با وزیر صمت گفت: با توجه به افزایش نرخ ارز باید شرایطی فراهم شود که از صادرکنندگان کالاهای غیرنفتی حمایت شده و برای حل مشکلات آن‌ها برنامه‌ریزی شود تا ارز حاصل از صادرات وارد چرخه بازار شود.

به گزارش ایلنا، نشست مشترکی بین مجلس و وزارت صنعت، معدن و تجارت با موضوع راهکارهای رفع مشکلات ارزی کشور برگزار شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست با سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت بر ضرورت تشکیل جلسه مشترک بین روسای کمیسیون‌های اقتصادی مجلس و مسوولان اقتصادی دولت به منظور رفع مشکلات ارزی کشور، حمایت از صادرکنندگان و ورود ارز حاصل از صادرات به چرخه بازار تاکید کرد.

نشست «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی با «حسین مدرس خیابانی» سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت صبح امروز دوشنبه، ۱۶ تیرماه در ادامه جلسات هم‌اندیشی حوزه اقتصادی که در حوزه ریاست مجلس تشکیل شده با موضوع پیگیری حل مشکلات ارزی در کشور برگزار شد.

قالیباف با بیان اینکه چرخه تولید و صادرات غیرنفتی باید رونق پیدا کند، گفت: باتوجه به افزایش نرخ ارز باید شرایطی فراهم شود که از صادرکنندگان کالاهای غیرنفتی حمایت شده و برای حل مشکلات آن‌ها برنامه‌ریزی شود تا ارز حاصل از صادرات وارد چرخه بازار شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه بر ضرورت تشکیل جلسه مشترک بین روسای کمیسیون‌های اقتصادی مجلس و بخش‌های مربوطه در دولت جهت حل مشکلات ارزی کشور تاکید کرد.

بر اساس این گزارش در نشست مذکور جمعی از نمایندگان کمیسیون‌های اقتصادی مجلس نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز