خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه:

در مبارزه با کرونا از تمام توان موجود در سپاه بهره می‌بریم

asdasd
کد خبر : ۹۳۵۸۵۰

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه با تاکید بر اینکه در مبارزه با کرونا از تمام توان موجود در سپاه بهره می‌بریم، گفت: در استان‌های قرمز کشور بنا بر نیازی که دانشگاه‌های علوم پزشکی آن استان‌ها اعلام کنند و بر اساس اعلام وزارت بهداشت، نیروهای بهداشتی و درمانی سپاه با تمام قوا حضور دارند.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ دوم احمد عبداللهی، معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه در گفت‌وگویی با بیان اینکه سپاه در برابر هر تهدیدی از کیان ملت و کشور دفاع می‌کند، گفت: ما همچنان کرونا را یک تهدید بزرگ برای ایران اسلامی قلمداد می‌کنیم و به همین علت با قدرت در صحنه مبارزه با کرونا حضور داریم. 

وی با بیان اینکه مراکز درمانی سپاه همچنان مشغول خدمت رسانی به مردم برای مقابله با کرونا هستند، عنوان کرد: در استان‌های قرمز کشور بنا بر نیازی که دانشگاه‌های علوم پزشکی آن استان‌ها اعلام کنند و بر اساس اعلام وزارت بهداشت، نیروهای بهداشتی و درمانی سپاه با تمام قوا حضور دارند.

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه با بیان اینکه سپاه به فرماندهان سپاه‌های استانی آمادگی‌های لازم برای مقابله با موج جدید شیوع ویروس کرونا را ابلاغ کرده است خاطرنشان کرد: برای مبارزه با کرونا از تمام توان موجود در سپاه بهره می‌بریم و در این مسیر هر مانعی را از پیش روی برمی‌داریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز