خبرگزاری کار ایران

اظهارات بی‌اساس یک مقام صهیونیستی علیه ایران

asdasd
کد خبر : ۹۳۳۲۲۲

سفیر اسرائیل در سازمان ملل در بیانیه‌ای متوهمانه به بیان اظهارات بی‌اساس علیه ایران پرداخت.

به گزارش ایلنا به نقل از جروزالم پست، «دنی دانون»، سفیر اسرائیل در سازمان ملل، به شورای امنیت سازمان ملل هشدار داد که به محض برداشته شدن تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران، جمهوری اسلامی می‌تواند واردات یا صادرات انواع سیستم‌های تسلیحاتی از جمله تانک‌ها، سیستم‌های توپخانه و کشتی‌های جنگی را از سر بگیرد.

دانون در بیانیه سراسر گزافه‌گویی خود از شورای امنیت خواسته است که سریع و با قاطعیت عمل کند تا به تخلفات ایران پاسخ دهد و از تمام ابزارهای لازم برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران بعد از اکتبر استفاده کند. 

وی در ادامه اظهارات بی‌اساس خود بر آنچه تخلفات ایران می‌خواند از جمله ادعای انتقال غیرقانونی اسلحه توسط ایران به نزدیکان خود در لبنان، عراق، سوریه، یمن و اخیراً حتی به لیبی تأکید کرد.

هم چنین در این بیانیه ادعا شده است: سلاح های ایران آزادانه به سراسر خاورمیانه منتقل می‌شود و توسط نظامیان مسلح و برخی گروه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و نه تنها اسرائیل بلکه کل منطقه را تهدید می‌کند.

سفیر اسرائیل در بیانیه متوهمانه خود ادعا کرد: ایران، فقط با انتقال غیرقانونی اسلحه به حزب الله کمک نمی‌کند، بلکه به پیشرفت قابلیت‌های تولید اسلحه توسط حزب الله نیز کمک می‌کند. فن‌آوری‌ها، تخصص و دانش را برای توسعه موشک‌های به روز در اختیار حزب الله قرار می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز