خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه مرکز رسانه قوه قضاییه در واکنش به گزارش ۲۰:۳۰:

شفافیت لازمه‌ دوران تحول است/ تقویت نظارت عمومی بر دستگاه قضا با تداوم توجه رسانه ملی به فرآیندهای قضایی

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۸۶۵

مرکز رسانه قوه قضاییه با صدور بیانیه‌ای در خصوص گزارش انتقادی برنامه ۲۰:۳۰ از چند مجتمع قضا و دغدغه های مردم و قضات، ضمن قدردانی از رسانه ملی، خواستار ادامه توجه به فرایندهای قضایی و تسهیل دسترسی به عدالت شد.

به گزارش ایلنا، در این بیانیه آمده است: دوربین بخش پیگیری خبر ۲۰:۳۰، چهارم تیرماه در ایام هفته قوه قضاییه و در اقدامی قابل تقدیر به چند مجتمع قضایی شلوغ و پرتردد تهران رفت و گزارشی انتقادی از وضعیت این مراکز قضایی ارائه کرد که در عین رویکرد انتقادی، نمایشی از دغدغه ها و مطالبات ارباب و رجوع مکرم و قضات و کارکنان خدوم قوه قضاییه در جهت احقاق حق مردم و گسترش عدالت بود.

مرکز رسانه قوه قضاییه ضمن قدردانی از ریاست سازمان صدا و سیما، معاونت محترم سیاسی سازمان‌ صدا وسیما، مدیران و خبرنگاران خلاق و خدوم این بخش، که از دریچه نگاه مردم عزیز به مشکلات موجود و چالش های فرا روی دستگاه قضا پرداخته اند، امید دارد که ادامه توجه رسانه ملی به فرآیندهای قضایی، دسترسی مردم عزیزمان به حق و عدالت را تسهیل و به تقویت نظارت عمومی بر دستگاه قضا که یکی از مهمترین رویکردهای دوران تحول است منجر شود.

در دوران تحول، شفافیت در عدلیه و مسائل مربوط به آن جزو ملزومات مهم محسوب شده و همکاری مشترک میان رسانه ها و دستگاه قضایی قطعا در تقویت این مسیر، موثر و مفید خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز