خبرگزاری کار ایران

دریادار سیاری:

ارتش با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کم‌ترین آسیب را در پادگان‌ها داشته است

asdasd
کد خبر : ۹۱۷۶۸۰

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به آخرین وضعیت ویروس کرونا در کشور گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با همت همه فرماندهان، مسئولان و سربازان و با رعایت دستور العمل های بهداشتی کم ترین آسیب را در پادگان ها داشته است.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران عصر امروز شنبه (سوم خرداد) با حضور در دانشگاه افسری امام علی (ع) از قسمت های مختلف این دانشگاه بازدید کرد.

وی ضمن گرامی داشت سالروز آزاد سازی خرمشهر و با اشاره به عملیات غرور آفرین بیت المقدس گفت: دشمن بعثی ما با آمادگی بالا، تمرینات لازم و تجهیزات کامل و همچنین پشتیبانی مالی قوی و با استفاده از نیروی انسانی کشورهای همسایه و فرامنطقه‌ای وارد جنگ شد
معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به سخنان حضرت امام خمینی(ره) درباره صدام مبنی بر اینکه صدام بعد از اینکه کارش با ایران تمام شد به سراغ شما(کشورهای عربی) می آید، اظهار کرد: هنگامی که صدام و رژیم بعثی در دفاع مقدس شکست خورد به کویت حمله کرد، همان کشوری که میلیارد ها دلار به عراق کمک کرده بود.
امیر دریادار سیاری با بیان اینکه کشورهای بلوک شرق و غرب با وجود اختلافات گسترده در کمک به صدام در جنگ علیه ایران متحد شدند، خاطر نشان کرد: کشورهای ورشو و ناتو با یکدیگر متحد شدند و موجی از کمک ها را در حوزه تجهیزات به عراق روانه کردند. از مهم ترین تجهیزات شرقی و غربی می توان به هواپیماهای میگ و سوخو، هلیکوپتر سوپر فرلون از فرانسه و موشک های اگزوسه اشاره کرد.
وی با اشاره به آخرین وضعیت ویروس کرونا در کشور گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با همت همه فرماندهان و مسئولان ، سربازان و با رعایت دستور العمل های بهداشتی کم ترین آسیب را در پادگان ها داشته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز