خبرگزاری کار ایران

مهلت مجدد یک‌ماهه قوه قضاییه به کانون‌های وکلا برای ارائه پیشنهادات اصلاحی

asdasd
کد خبر : ۹۱۶۴۸۶

معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه از مهلت مجدد یک‌ماهه قوه قضاییه برای ارائه پیشنهادات درباره آیین‌نامه اجرایی قانون استقلال کانون وکلا خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق، معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه با اشاره به مهلت مجدد و یک‌ماهه قوه قضاییه به کانون‌های وکلا برای ارائه پیشنهادات اصلاحی لایحه کانون وکلا، اظهار کرد: در اجرای دستور ریاست قوه قضائیه، مکاتبه‌ای با کانون‌های وکلای سراسر کشور انجام و بار دیگر از آن‌ها خواسته شد تا نظرات و پیشنهاد‌های خود را در خصوص اصلاح آیین‌نامه اجرایی لایحه استقلال کانون وکلا به معاونت حقوقی و امور مجلس دستگاه قضا اعلام کنند.

وی افزود: همانگونه که ریاست قوه قضاییه در دستور اخیر خود تصریح کرده‌ است «ساماندهی نظام وکالت توسط وکلای متعهد و مسئولیت‌پذیر از اقتضائات تحول در قوه قضاییه است» و ما امیدواریم جامعه حقوقدانان و وکلای کشور با یاری کردن قوه قضاییه، گامی موثر در جهت تحقق تحول مورد نظر بردارند.

معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه با تقدیر از وکلا و حقوقدانانی که با ارایه نظرات و پیشنهاد‌های راهگشای خود به فراخوان معاونت پاسخ دادند، تأکید کرد: این معاونت همچنان برای تشکیل نشست‌های علمی و برگزاری جلسات هم اندیشی با نمایندگان کانون‌های وکلا آمادگی دارد و معتقد است با تعامل بیش از پیش و پرهیز از دیدگاه‌ها و اقدامات حاشیه‌ساز می‌توان به نتایج مطلوب در این عرصه دست یافت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز