خبرگزاری کار ایران

سازمان دیده بان حقوق بشر:

محروم کردن ایران از دسترسی به منابع حساس پزشکی نشاندهنده بی‌رحمی ترامپ است

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۱۴۳

سازمان دیده‌بان حقوق بشر در گزارشی به تاثیر تحریم‌ها بر توانایی ایران برای مقابله با کرونا پرداخت.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی سازمان دیده‌بان حقوق بشر، تحریم‌های گسترده اقتصادی تحمیل شده توسط ایالات متحده بر توانایی دولت ایران در پاسخگویی مناسب به بیماری کروناویروس تأثیر منفی دارد. ایالات متحده باید اقدامات فوری را برای سهولت تحریم‌های ایالات متحده و گسترش مجوز برای موارد معاف از مجازات انجام دهد تا از دسترسی ایران به منابع اساسی بشردوستانه در طول همه‌گیری اطمینان یابد.

تحریم‌های گسترده اقتصادی ایالات متحده که منجر به محدودیت شدید بانکی بین‌المللی شده است، توانایی این کشور در تأمین مالی واردات بشردوستانه، از جمله داروها و تجهیزات پزشکی را به شدت محدود کرده است.

کنت روث، مدیر اجرایی دیده‌بان حقوق بشر گفت: این اشتباه و بی‌رحمی دولت ترامپ است که بدبختی و مشکلات ایرانیان را با محروم کردن آنها از دسترسی به منابع حساس پزشکی که فوراً به آنها احتیاج دارند، پیچیده‌تر کنند. 

روث گفت: دولت آمریکا باید این اطمینان را ایجاد کنند که انتقال تجهیزاتی که مردم ایران برای مقابله با کرونا به آن احتیاج دارند، انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز