خبرگزاری کار ایران

نماینده کرمانشاه در گفت‌وگو با ایلنا:

وضعیت کرمانشاه نسبتاً‌ بهتر شده است/ اگر نتیجه تست اکثر نمایندگان مثبت بود، جلسه علنی لغو می‌شد

asdasd
کد خبر : ۸۹۴۱۸۷

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: حدود یک هفته است که ترددها و ورودی و خروجی کرمانشاه کنترل می‌شود و خوشبختانه وضعیت کرمانشاه نسبتاً بهتر شده است و انشالله در این هفته شاهد سیر نزولی مبتلایان خواهیم بود.

احمد صفری، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس دهم در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص وضعیت مبتلایان این شهر با بیان اینکه شهر کرمانشاه در مجموع ۳۰ نفر فوتی داشته است، گفت: متاسفانه در ایام نوروز ورودی شهر مدیریت نشد و همین امر منجر شد مبتلایان افزایش یابند؛ در حال حاضر یک هفته است که ترددها و ورود و خروج کنترل می‌شود و خوشبختانه می‌توان گفت وضعیت کرمانشاه نسبتاً بهتر شده است و ان‌شاالله در این هفته شاهد سیر نزولی مبتلایان خواهیم بود.

وی افزود: روز ۱۲ و ۱۳ فروردین از مجلس با ما تماس گرفتند و رفتیم تست دادیم؛ اگر نتیجه تست اکثر نمایندگان مثبت بود، جلسه علنی لغو می‌شد اما طبیعتاً مشکلی وجود نداشته که تاکنون خبری از لغو جلسه داده نشده است.

صفری ادامه داد: خوشبختانه نمایندگانی که قبلاً تست آنها مثبت بود، حدود سه هفته قرنطینه شدند و بهبود یافتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز