خبرگزاری کار ایران

معاون بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خبر داد

تعامل بندر و گمرک در خروج ۲۴ ساعته کالاهای اساسی از چابهار/ ثبت رکورد تخلیه و خروج همزمان ۱۳۵۰۰ تن کالای اساسی از یک کشتی در یک روز

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۹۹۴

تخلیه بار از کشتی معاون بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از افزایش تعامل ادارات کل بنادر و دریانوردی و گمرک در تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در کوتاهترین زمان و همچنین انجام عملیات تخلیه و بارگیری بصورت ۲۴ ساعته خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین شهدادی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جدید، انجام عملیات تخلیه و بارگیری و خروج کالاهای اساسی مورد نیاز مردم از قبیل گندم، برنج و فرآورده‌های نفتی بصورت ۲۴ ساعته در بندر در حال انجام است، اظهار داشت: در بحث خروج گندم در بندر شهید بهشتی چابهار و خروج همزمان آن ظرف یک روز با تخلیه ۱۳۵۰۰ تن یک رکورد به ثبت رسید.

معاون بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با بیان افزایش تعامل و همکاری گمرک و بندر افزود: اولویت اصلی این اداره کل علیرغم شرایط و مشکلات موجود، تخلیه و خروج ۲۴ ساعته کالاهای اساسی مورد نیاز کشور و ارسال آن به مقاصد شهرستانهای هدف در کوتاهترین زمان ممکن است.

شهدادی تصریح کرد: با استفاده از تجهیزات استراتژیک بندری و مکنده های غلات ۶۰۰ تن بر ساعت، عملیات بندری با نرم مطلوب، ایمن و با سرعت در حال انجام است و بر اساس برنامه زمان بندی تا پایان فروردین ه فروند کشتی حامل کالای اساسی در این بندر پهلوگیری خواهد شد.

وی افزود: غربالگری و پایش افراد و کامیون های متردد به بندر و عملیات گندزدایی و ضدعفونی تجهیزات بندری، محوطه ها و اسکله ها بر اساس دستورالعمل های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا با حساسیت و به طور روزانه انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز