خبرگزاری کار ایران

عابدی در گفت‌وگو با ایلنا خبر داد؛

برگزاری جلسه علنی و انجام تست کرونا از نمایندگان در هفته آینده

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۹۲۴

یک نماینده مجلس، گفت: در نخستین روزهای پس از تعطیلات اولین جلسه علنی مجلس در سال ۹۹ برگزار خواهد شد.

حیدرعلی عابدی نماینده مردم اصفهان و عضوکمیسیون کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، گفت: به تازگی تست کرونای جدیدی از نمایندگان گرفته نشده است، تنها یک تست انجام شد، که آن در هم در نخستین روزهای پس از ورود کرونا به کشور بود.

وی ادامه داد: مثبت بودن تست نمایندگان تنها به خود آن‌ها اعلام شد و به صورت عمومی به همه‌ی نمایندگان اطلاع رسانی نشد.

عابدی در ادامه با بیان این‌که به زودی جلسه‌ علنی مجلس برگزار خواهد شد، ابراز داشت: با توجه به این که به زودی و با پایان تعطیلات جلسه علنی را خواهیم داشت، قرار بر این شده است که پیش از برگزاری جلسه مجددا از نمایندگان تست کرونا گرفته شود تا اگر اگر کسانی مثبت هستند، در جلسه علنی حضور پیدا نکنند.

وی در خصوص زمان برگزاری نخستین جلسه علنی در سال ۹۹ به خبرنگار ایلنا گفت: زمان دقیق برگزاری صحن علنی مجلس اعلام نشده است اما آقای لاریجانی معتقد بود که هرچه سریع‌تر برگزار شود، با این حساب فکر می‌کنم در نخستین روزهای بعد از پایان تعطیلات این جلسه برگزار خواهد شد.

نماینده اصفهان در خصوص سرنوشت ایده‌ برگزاری جلسات مجلس به صورت آنلاین و غیرحضوری، بیان داشت: برگزاری جلسات صحن علنی به این روش نیاز به بررسی آیین نامه‌ای در صحن علنی دارد از همین جهت باید یک جلسه علنی برگزار شود اما با فضای فکری که در بین نمایندگان سراغ دارم بعید می‌دانم که این مساله تصویب شود، نمایندگان بیشتر تمایل دارند که فضای مناسب و بزرگتری آماده شود و آن‌ها بتوانند حضور فعال و فیزیکی داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز