خبرگزاری کار ایران

در پی دستور دادستان کل کشور انجام شد؛

بازدید دادستان مرکز استان هرمزگان از گمرک شهید رجایی بندرعباس/ صدور مجوز فوری جهت ترخیص اقلام مورد نیاز برای مبارزه با ویروس کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۲۱۳

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان اعلام کرد: در پی تأکیدات دادستان کل کشور، دستور ترخیص فوری اقلام بهداشتی مورد نیاز برای مبارزه با ویروس کرونا از بندر شهید رجایی بندرعباس صادر شد.

به گزارش ایلنا، در پی دستور حجت‌الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور، مجتبی قهرمانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان ضمن بازدید از گمرک شهید رجایی و اداره بنادر و دریانوردی بندرعباس، از نزدیک بر روند واردات و ترخیص کالا‌های بهداشتی مورد نیاز برای مبارزه با ویروس کرونا نظارت کرد.

دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس اظهار داشت: در راستای اجرای دستور دادستان کل کشور مبنی بر ضرورت تسریع در روند واردات و ترخیص کالا‌های بهداشتی مورد نیاز برای مبارزه با ویروس کرونا، هیأتی متشکل از ناظر گمرکات استان هرمزگان، مدیرکل بنادر و دریانوردی، مدیر کل استاندارد، نماینده دانشگاه علوم پزشکی، نماینده سازمان صمت و نمایندگان صاحبان کالا به محوریت دادستانی بندرعباس تشکیل شده است.

وی افزود: اعضای این هیأت به منظور شتاب بخشی به فرآیند ترخیص و طی مراحل اداری با حضور در محل بارانداز و گمرک، ضمن نظارت‌های معمول، دستورات لازم را صادر می‌کنند.

قهرمانی در ادامه یادآور شد: ظهر روز گذشته اعضای این هیأت ویژه با حضور در اسکله شهید رجایی بندرعباس ضمن بازدید از اجناس موجود و استماع اظهارات صاحبان کالا و مسئولین امر، دستورات لازم را مبنی بر ترخیص فوری این اقلام صادر کردند.

وی خاطر نشان کرد: اقلام ترخیص شده در نتیجه این بازدید، شامل انواع دستکش، مواد ضد عفونی کننده و مواد شیمیایی مورد نیاز برای تهیه و تولید اجناس و کالا‌های بهداشتی و سایر ملزومات مورد نیاز کشور در حوزه مبارزه با ویروس کرونا است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز