خبرگزاری کار ایران

تماس تلفنی عارف با وزیر بهداشت؛ مانند دوران دفاع مقدس در حال جهاد بزرگی هستید

asdasd
کد خبر : ۸۸۱۱۳۴

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از زحمات وزارت بهداشت و کادر درمانی کشور در مقابله با ویروس کرونا و درمان بیماران قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا عارف طی تماس تلفنی با سعید نمکی وزیر بهداشت با اشاره به ورود ویروس کرونا به کشور و تلاش مجدانه پزشکان، پرستان و کادر درمانی کشور برای درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا ،گفت:وظیفه خود دانستم از جنابعالی و همکارانتان که این روزها در حال جهاد بزرگی هستید قدردانی کنم.مطمئنا مردم عزیز کشورمان نیز قدردان زحمات جامعه پزشکی و درمانی کشور هستند.

وی با یادآوری دوران دفاع مقدس و نقش ممتاز پزشکان و پرستاران در آن دوران، تصریح کرد: نقشی که همکاران شما در درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا و پیشگیری از این ویروس ایفا می‌کنند یادآور نقش‌آفرینی آنان در دوران دفاع مقدس است.

رئیس فراکسیون امید همچنین با اشاره به تشکیل کارگروه مقابله با کرونا در فراکسیون متبوع خود، تاکید کرد که خود و نمایندگان مجلس با تمام توان در خدمت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای کمک و خدمت رسانی به جامعه پزشکی و درمانی کشور هستند.

وزیر بهداشت نیز در این گفت‌وگو از حمایت‌های عارف و دیگر نمایندگان مجلس قدردانی کرد و گفت: محبت‌های جنابعالی و دوستان شما باعث دلگرمی من و همکارانم در وزارت بهداشت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز