خبرگزاری کار ایران

واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه به تحریم اعضای شورای نگهبان

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۸۸۱

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: دولت، ملت و همه ارکان جمهوری اسلامی ایران نه برای آمریکا و نه تحریم‌های جنون‌آمیز و جبونانه آنها کوچکترین ارزشی قائل نیست.

به گزارش ایلنا، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به دور جدید تحریم خزانه داری آمریکا علیه شخصیت های ایرانی بویژه برخی اعضای شورای محترم نگهبان قانون اساسی اظهار داشت: این اقدامات چیزی جز ناکامی، ناامیدی و شکست سیاست فشار حداکثری رژیم آمریکا نیست.

وی افزود: آنان که بیش از ۸۳ میلیون ایرانی را تحت تحریم، تروریسم اقتصادی و فشار حداکثری خود قرار داده و نتیجه‌ای نگرفته‌اند اکنون در کمال ناامیدی و استیصال نهاد انتخابات را در ایران هدف قرار داده‌اند و این نشان می‌دهد تا چه حد از مردم سالاری و مشارکت مردمی در ایران هراس دارند.

موسوی خطاب به مقامات آمریکایی افزود: دولت، ملت و همه ارکان جمهوری اسلامی ایران نه برای شما و نه تحریم‌های جنون‌آمیز و جبونانه شما کوچکترین ارزشی قائل نیست و با صلابت به راه و آینده روشن خود ادامه خواهد داد.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان افزود: راهبرد ایران در مقابل فشار حداکثری، مقاومت حداکثری است و این آمریکایی‌ها هستند که در نهایت در مقابل اراده ملت ایران سر تعظیم فرود خواهند آورد و یاد خواهند گرفت که باید با این مردم پر افتخار و مقاوم نه با زبان تحریم که با زبان تکریم سخن گویند و رفتار کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز