خبرگزاری کار ایران

واکنش کنایه‌آمیز آیت‌الله جنتی به تحریم اعضای شورای نگهبان توسط آمریکا

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۸۲۷

آیت‌الله جنتی رئیس شورای نگهبان به تحریم اعضای این شورا توسط ترامپ واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیت‌الله جنتی (رئیس شورای نگهبان) صبح امروز در انتخابات شرکت کرد و رأی خود را به صندوق سیار شماره 1794 انداخت.

وی در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت این انتخابات گفت: این انتخابات برای ما و کشور یک ضرورت و امر مهمی است و هر چقدر مشارکت بیشتر باید به نفع مردم و کشور و به ضرر دشمن است.

آیت‌الله جنتی ادامه داد: هرچه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی بیشتر باشد نشان می‌دهد که به همان میزان دشمن تضعیف شده و مشت محکمی بر دهان ترامپ خورده است.

رئیس شورای نگهبان افزود: اسلام دستور داده که هرجا دیدید دشمن از هر عملی ناراحت می‌شود، همان عمل را انجام بدهید و امروز شرکت مردم در انتخابات باعث ناراحتی او شد.

آیت‌الله جنتی گفت: شرکت در انتخابات امروز علاوه بر رأی به کشور و نظام، رأی به استقلال مملکت است و همه باید یکصدا و یکدست از کشور و نظام حمایت کنیم تا دشمن تضعیف شود.

وی در پاسخ به سوالی پیرامون تحریم جدید دولت آمریکا و ترامپ علیه اعضای شورای نگهبان به طنز گفت: واقعا انسان نمی‌داند از بعضی رفتارهای برخی افراد چکار کند؟ امروز من مانده‌ام که با این تحریم آمریکا، اعضای شورای نگهبان با پول‌هایی که در صندوق‌های بانک‌های آمریکایی دارند، چه کنند یا اینکه چگونه برای کریسمس به آمریکا برویم؟!

رئیس شورای نگهبان افزود: تصمیمات ترامپ خریت است و خریت ارثی نیست و یکی باید بر روی پیشانی ترامپ مهر خریت بزند تا همه او را بشناسند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز