خبرگزاری کار ایران

سید رضا تقوی در گفت‌وگو با ایلنا:

دیگر برای ائتلاف دیر شده است/ نمی‌توانیم پیام ائتلاف را به مردم برسانیم

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۹۱۹

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلابی با بیان اینکه با وجود اینکه هنوز در حال رایزنی با جبهه پایداری هستیم گفت: دیگر برای به ائتلاف رسیدن دیر شده است چون نمی‌توانیم پیام را به مردم برسانیم.

حجت الاسلام سید رضا تقوی عضو لیست شورای ائتلاف اصولگرایان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره علت ائتلاف جبهه پایداری و شورای ائتلاف نیروهای انقلابی گفت: دو جریان کاندیداها، اهداف و خواسته‌هایی داشتند که پیش از این نتوانستند آنها را به هم نزدیک کنند.

وی با بیان اینکه از ابتدا شعار ائتلاف نیروهای انقلابی این بود که همه نیروهای اصولگرایی را زیر یک چتر بیاوریم، بیان کرد: حتی از بزرگان هم کمک گرفتند و افرادی را نیز دعوت و صحبت کردند، هنوز هم در حال صحبت و رایزنی هستند اما به نظر من الان دیگر برای ائتلاف دیر شده است.

نماینده رهبر در جهاد کشاورزی تصریح کرد: اگر الان بخواهیم به وحدت برسیم نمی‌توانیم پیام را به مردم برسانیم.

تقوی درباره اینکه گفته می‌شود تاخیر در وحدت رسیدن اصولگرایان به واسطه زیاده‌خواهی جبهه‌پایداری بوده است، اظهار کرد: اکنون فضایی نیست که بگویم چه کسی زیاده‌خواهی کرده است، نباید وارد این وادی شد؛ الان قول و قرار بین جبهه پایداری و شورای ائتلاف بر این است که وحدت را در تبلیغات و مواجهه با یکدیگر حفظ کنیم، یعنی به هم نپریم و یکدیگر را تخریب نکنیم و همچنین جامعه را به سمت آرامش ببریم تا مردم بتوانند با خیال راحت انتخاب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز