خبرگزاری کار ایران

آغاز ثبت‌نام مشمولین متقاضی امریه سربازی قوه قضاییه؛اعزامی اردیبهشت‌ماه

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۲۳۹

معاونت منابع انسانی قوه قضاییه فرآیند ثبت‌نام مشمولین متقاضی امریه سربازی در قوه قضاییه را اعلام کرد و همچنین زمان اعزام مشمولین را اردیبهشت ماه آغاز عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، معاونت منابع انسانی قوه قضاییه اعلام کرد: فرآیند ثبت‌نام مشمولین متقاضی امریه سربازی در قوه قضاییه؛ اعزامی اردیبهشت ماه آغاز شد و در حال حاضر فقط مشمولین اعزامی اردیبهشت ماه مجاز به ثبت نام هستند و زمان ثبت نام مشمولین متقاضی امریه اعزامی ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ از  امروز مورخ ۹۸/۱۱/۲۳ آغاز گردیده و تا ساعت ۱۶:۰۰ بعد از ظهر روز چهار‌شنبه مورخ ۹۸/۱۱/۳۰ پایان می‌پذیرد.

استان‌هایی که قابل دسترسی نیستند، سهمیه امریه آن‌ها به اتمام رسیده و به هیچ وجه امکان پذیرش و ثبت نام اعزام اردیبهشت ماه در استان‌های مذکور وجود ندارد.

متقاضیان واجد شرایط می‌توانند در تاریخ مقرر با مراجعه به سامانه ثبت‌نام مشمولین متقاضی امریه سربازی در قوه قضاییه به نشانی www.amrie.qazahrm.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

در هنگام ثبت نام فیلد‌ها را با دقت کامل تکمیل کرده و سپس کلیه مدارک اعلام شده را به صورت یکجا در یک فایل pdf پیوست کنید.
در خصوص افرادی که ثبت نام‌شان کامل نبوده اقدامی میسور نیست.در خصوص دوره بعدی اعزام متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز