خبرگزاری کار ایران

مشروح اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده داریوش امان‌کی و ۴ متهم دیگر

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۴۱۷

اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده داریوش امان کی و ۴ متهم دیگر به اتهام اخلال عمده در نظام اقتصادی صبح امروز در شعبه سوم دادگاه های ویژه مفاسد اقتصادی و در مجتمع ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ابتدای جلسه قاضی مسعودی مقام ضمن اعلام رسمیت جلسه دادگاه گفت: ایام دهه فجر را تبریک می‌گویم امروز جلسه داریوش امانی‌کی یکانی مشهور به حبیب امانی، سعید و رسول زکاوت‌پور و مصطفی کیفی که از متهمان این پرونده هستند برگزار می‌شود.

در ادامه جلسه دادگاه رسول قهرمانی نماینده دادستان گفت: برای تشریح ابعاد کیفرخواست مجبورم بسیاری از موارد را پس از دفاعیات بعضی از متهمان بیان کنم.

قهرمانی ادامه داد: از میان کارکردهای مختلف، این گروه با سوء استفاده از وضعیت اقتصادی کشور و با توجه به مشکلاتی که در سیستم بانکی بانک سرمایه وجود داشت، اقدامات ناصوابی انجام دادند.

قهرمانی گفت: بانک سرمایه به عنوان اولین بانک خصوصی که مجوز خود را از بانک مرکزی دریافت کرده بود، طی سال‌های ۹۱ تا ۹۵ ضمن تبانی با اشخاص و دریافت حق حساب و دریافت وثایق نامعتبر اقدام به پرداخت تسهیلات کلان کرده است.

نماینده دادستان ادامه داد: یکی از افرادی که طی سال های ۹۲ تا ۹۳ وجوه کلانه بسیاری را از بانک سرمایه دریافت کرده متهم داریوش امان کی یکانی است.

وی افزود: متهمان به نام شرکت پایه‌سازان اریس پول دریافت کردند و با هزینه یک میلیارد ریال این شرکت تاسیس شد.

وی گفت: آقایان سید عباس ذکاوت خوی و سیدرسول ذکاوت خوی به صورت خانوادگی این شرکت را افتتاح کردند و برای اداره آن وجوه کلانی دریافت شد.

نماینده دادستان بیان کرد: متهمان برای تودیع وثیقه تعدادی ملک معرفی کردند اما نکته قابل توجه این است که این ملک‌ها به آن میزانی که گفته شد نبودند و با توجه به مخالفت کارشناسان این املاک و زمین‌ها در رهن بانک قرار گرفتند و پس از آن پرداخت مرحله‌ای تسهیلات آغاز شد.

قهرمانی ادامه داد: متهم ضمن تبانی با کارشناسان دادگستری ملک را بسیار بیشتر از میزان واقعی به عنوان بدهی در اختیار بانک قرار داد و این ملک به عنوان بدهی به بانک تودیع شد.

وی افزود: همچنین تعدادی آپارتمان هم در بخش‌های مختلفی از اصفهان و تعدادی زمین در محمد شهر کرج به عنوان اضافه جریمه پولی که باید به بانک داده می‌شد، از سوی متهم معرفی شد.

نماینده دادستان بیان کرد: پس از آنکه ملک به صورت غیرواقعی و بیشتر از میزان اصلیش قیمت‌گذاری شد، متهم از بانک طلبکار شد.

قهرمانی گفت: با ارجاع کارشناس به املاک داریوش امانی مشخص شد نامبرده به میزان ۱۱۳ میلیارد و ۷۱۶ میلیون منتفع شده است.

وی تاکید کرد: اصل مبلغی که متهم از بانک دریافت کرده است به میزان ۶۸۹ میلیارد و ۲۳۹ میلیون و ۵۹۲ هزار و ۳۶۰ ریال است.

وی ادامه داد: متهم ردیف اول داریوش امان کی است با نام مستعار حبیب، کارخانه دار، سیکل، متاهل و دارای سابقه کیفری متهم است به مشارکت با مدیران وقت بانک سرمایه از طریق کسب منفعت به میزان ۶۸۹ میلیارد و ۲۳۹ میلیون و ۵۹۲ هزار و ۳۰۶ ریال و همچنین مشارکت در کلاهبرداری به مبلغ ۱۱۳ میلیارد ریال.

وی ادامه داد: متهم ردیف دوم مرتضی فتحی، دیپلم، فاقد سابقه کیفری متهم است به مشارکت با مدیران وقت بانک سرمایه در اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق تحصیل منفعت به مبلغ ۶۸۹ میلیارد و ۲۳۹ میلیون و ۵۹۲ هزار و ۳۰۶ ریال

قهرمانی گفت: متهم ردیف سوم سیدعباس ذکاوت خوی فاقد محکومیت کیفری موثر، فعلا بازداشت متهم است به معاونت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور و تحصیل مال از طریق نامشروع و معاونت در کلاهبرداری.

نماینده دادستان گفت: متهم ردیف چهارم سید رسول ذکاوت خوی بازنشسته نیروهای مسلح فاقد سابقه کیفری، متهم است به معاونت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق معاونت در تحصیل مال از طریق نامشروع است.

وی افزود: متهم ردیف پنجم مصطفی کفیلی فاقد سابقه کیفری متهم است به معاونت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق تحصیل مال نامشروع است و کلاهبرداری.

قهرمانی ادامه داد: آقای داریوش امان کی اخیرا به ۶ سال حبس هم در پرونده دیگری محکوم شده است.

وی ادامه داد: نقش رهبری  داریوش امان کی  در دریافت تسهیلات از بانک سرمایه از طریق معاملات مخفیانه روشن است.  اظهارات برخی متهمان در جلسه بازپرسی حکایت از ذی نفعان امان کی از تسهیلات و معاملات دارد.

قهرمانی اضافه کرد: متهم امان کی ۶۵ میلیارد تومان تسهیلات غیرقانونی از بانک گرفته است؛ لذا اقدامات صورت گرفته داریوش امان کی مصداق اخلال در نظام اقتصادی  و اخلال در نظام پولی و بانکی کشور است.

نماینده دادستان ادامه داد: متهمان منابع کلان و ارزان قیمت را در راستای تولید استفاده و از طریق غیرقانونی خارج کردند و در پوشش تهاتر با توسل به گران نمایی فاحش مبالغ دیگری نیز از بانک سرمایه  خارج کردند و مخل نظام پولی بوده است.

قهرمانی ادامه داد: طبق گزارش های  سازمان بازرسی و بانک مرکزی و ... و ردیابی های صورت گرفته و طبق قوانین موجود، سایر اتهامات نسبت به سایر مدیران بانک سرمایه مفتوح است. همچنین جرایم در سال های ۹۲ تا ۹۶ رخ داده و در حوزه قضایی تهران است.

در ادامه قهرمانی در تشریح اقدامات مجرمانه متهم گفت :خوشحالم که امروز به اتهامات یک گروه خطرناک در شبکه بانکی کشور رسیدگی می‌شود.

وی افزود: در رابطه با توزیع روند اتهامات متهمان موضوع در سه محور قابل طرح است به طوری که در سه فرآیند اقدامات مجرمانه صورت گرفته است.

وی افزود:اخذ تسهیلات تسویه تسهیلات و اوراق واهی سپرده موسسه آرمان و خروج اوراق موسسه آرمان و مکیدن اموال بانک سرمایه فرآیند و سه مرحله‌ای است که متهمان آن را دنبال می‌کردند. در مرحله اول متهمان با رقم پایین ۶۵ میلیاردی به دنبال اجرای شگرد خود بودند.

نماینده دادستان ادامه داد: آقایان مکنده فشار قوی در بانک سرمایه برای اموال بانک گذاشته بودند تا در نهایت به سیلی عدالت دچار شدند.

نماینده دادستان افزود: در رابطه با اخذ تسهیلات متهمان سه فرد غیرمتخصص به نام‌های مسعود ذخاوت خوی؛عباس ضخامت خوی و محبوبه کفایت را به عنوان مدیران غیر  متخصص این شرکت خانوادگی منصوب می‌کنند.

قهرمانی ادامه داد: در فرایند اخذ تسهیلات بانکی افتتاح حساب و گردش حساب یک امر ضروری است و مبتنی بر معدل موجودی و گردش حساب فرد درخواست دهنده تسهیلات را دریافت کند و در همین رابطه فرد باید درخواست را ابتدا به شعبه دهد اما در رابطه با این پرونده شاهد بودیم که درخواست اخذ تسهیلات بانکی مستقیماً به بخشایش مدیرعامل بانک سرمایه ارسال می‌شود زمانی درخواست انجام شده که شرکت خواهان تسهیلات حساب بانکی در آن بانک نداشته است و یک هفته پس از اعلام درخواست افتتاح حساب می‌کنند.

نماینده دادستان در رابطه با موضوع تسهیلات بانکی در این پرونده هم گفت: موضوع مشارکت بانک در ساخت و سازی دریافت آباد بوده است و قرار بود یک مجتمع تجاری اداری رفاهی در آن منطقه ساخته شود و در همین رابطه درخواست آقایان اخذ ۱۰۰ میلیارد تسهیلات بوده است پس از ارسال پرونده و درخواست به اعتبار سنجی، کارشناس اعتبارسنجی بانک اعلام می‌کند که سرمایه شرکت ۱۰۰ میلیون اعلام شده اما ۳۵ میلیون پرداختی دارند همچنین این فرد اعلام می‌کند که پس از بازدید از ملک متوجه می‌شود فردی به نام اشراق خود را مالک آن معرفی کرده و می‌گوید شرکت را به نام دیگران اداره می‌کند این کارشناس مسائل مربوطه را به مدیران بانکی می کند اما آنها توجهی نمی کنند.

قهرمانی ادامه داد کارشناس می‌گوید: پس از ارائه تسهیلات اعتبار حساب ها مورد توجه قرار گیرد عباس ذکاوت فقط یک تسهیلات خرد ۵ تا ۱۰ میلیونی از شبکه بانکی گرفته بود

وی افزود: کارشناس اعتبارسنجی همچنین اعلام می‌کند که شرکت مربوطه فاقد هرگونه اعتبارسنجی است و همچنین فاقد حسابرسی های مربوطه بوده است از این رو پرداخت هرگونه تسهیلات به شرکت مذکور پرخطر است و با ریسک عدم بازپرداخت همراه بوده است.

قهرمانی ادامه داد: در خصوص زمین یافت آباد هم کارشناس اعلام می‌کند که ترهین ملک بسیار پرخطر است. همچنین اعلام می‌کند با توجه به اینکه عملیات اجرای پروژه هنوز شروع نشده لذا اصلح است از پس از عملیات اجرایی به میزان ۳۰ درصد ؛درخواست مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: شما اگر این گزارشات کارشناسی را به یک مدیر عامل سلیم النفس  بدهید نه تنها ۵ میلیون به او نمی‌دهد بلکه این فردا دیگه حتی به شعبه هم راه نمی‌دهد.

قهرمانی تصریح کرد با این حال با امضای توسلی بخشایش و کاظمی ارائه ۸۰ میلیون تسهیلات به این افراد تصویب و در نهایت ۶۵ میلیارد پرداخت می‌شود‌.

وی با بیان اینکه تسهیلات دریافتی به حساب افراد دیگری واریز نشده است گفت یکی از کسانی که پول به حسابش واریز شده بشیر شیروانی است این فرد یک جوان واقعاً محروم است که پدرش پدرش بیمار بوده است.

قهرمانی ادامه داد در ردیابی های دیگر چند اسم خاص را از جمله سید رضا حسینی فاطمه کلاهدوزان و غلامرضا امان حمید حاجی اسفندیاری و سیدعباس ذکاوت مواجه شدیم که در انتها می گویم این افراد چه کسانی هستند.

قهرمانی ادامه داد کل مصرف تحصیلات بدون رعایت بهداشت اعتباری پرداخت شده.

وی افزود مرحله اول تا سال ۹۴ بوده است و در سال ۹۴ آقایان موفق می شوند آنها احساس خطر می‌کنند و می‌گویند ملک یافت آباد دچار مشکل می‌شود اگر دیر بجنبیم ملک از دستمان می رود در همین رابطه آقایان یک داستان درست می کند در همین جا و خواهش می‌کنم این‌ها در گروه های هنری و نمایشنامه نویسی هم شرکت کنند چرا که باعث ارتقای سطح نمایشنامه نویسی خواهند شد.

نماینده دادستان ادامه داد آقایان نمایشی را می‌نویسند در همین رابطه با ذکر این نکته ضروری است که ملک یافت‌آباد ابتدا به اسم فاطمه کلاهدوزان همسر رسول ذکاوت خوی بوده است و اعلام می‌کند که من یک روز مشغول دم‌کردن‌برنج آن بودند که به یکباره آمدند و مرا به دفترخانه برای امضای برخی اسناد بردند.

نماینده دادستان اظهار داشت: آقایان با نمایشنامه‌نویسی ملک کلاهدوزان را از وثیقه بانک در آوردند و گفتند که این خانم اقاله کرده اما اصلاً این خانم اقاله کردن مگر بلد بوده؟

تقاضای جایگزینی وثیقه به هیچ وجه معنایی نداشته است.

وی ادامه داد: مدیران بانک سرمایه در یک برگه دستنویس مصوب می‌کنند که وثیقه این شرکت خارج شود و سپس اوراق سپرده موسسه آرمان جایگزین آن شود اما وقتی می‌گوییم چه کسی گفت و بررسی کرد می‌گوییم نمی‌دانیم شبکه فساد ملک را از وثیقه خارج می‌کند و ۸۰ میلیارد تومان اوراق را به عنوان وثیقه می گذارد.

قهرمانی بیان کرد: این تسهیلات با سود ۳۰ درصد ارائه شدند اما اوراق سود ۶ درصدی داشته اند و بنا به گزارشات واصله فقط در سال اول ضرر ۵ میلیاردی به بانک وارد شده بانک ملک مرغوب قابل استفاده داده اما اوراق واهی دریافت کرده است.

نماینده دادستان تصریح کرد: در همان مصوبه دستنویس گفته شد که تاییدیه بگیرید که آیا اوراق تایید شده هستند یا خیر اما بانک استعلام نکرد و خود متهمان گواهی آوردند و گفتند که تایید شده، تاریخ سپرده گذاری اوراق ۱۰ روز قبل از صدور آن است یعنی آقایان پول داشتند تا اوراق خریداری کنند اما اگر آنها برای خرید اوراق پول داشته‌اند چرا بدهی خود را تسویه نکردند.

وی تصریح کرد: آقایان با چند کاغذپاره تسهیلات خود را تسویه کردند اوراق به نام آقای کفیل بوده و همین اوراق را شخصی دیگر به نام علی صرافان هم دریافت کرده است.

قهرمانی گفت: قریب به ۷۰ میلیارد سود دریافت شده اما با چند اوراقی که مورد قبول نبودند تسویه شده است اواخر سال ۹۴ پرونده بانک سرمایه به دادستانی آمد ما ابتدا با یک گزارش مردمی از صندوق ذخیره فرهنگیان که پایین آن نوشته شده بود جمعی از معلمان دلسوز پرونده را آغاز کردیم و در تیرماه ۹۵ اقدامات دست ضربتی و دستگیری ها آغاز شد.

وی ادامه داد: وقتی سال ۹۵ آقایان متوجه شدند که بگیر و ببندها زیاد است و اگر اوراق به دست دادستانی بیفتد مشکل به وجود می‌آید و کار دیگری را آغاز کردند.

نماینده دادستان درباره اوراق گفت: این اوراق در زمان آقای خانی بودند و شخصی به نام آرمان علمایی که مشاور صندوق ذخیره فرهنگیان بود در این پرونده وارد می‌شود و آقایان می‌گویند اوراق را بگیرید تا ملک بدهید.

قهرمانی ادامه داد: بدهی شرکت در این زمان ۱۲۰ میلیارد تومان بود و این آقایان یک ملک در برهوت اصفهان را با همکاری کارشناسان متخلف دادگستری به صورت واهی قیمت‌گذاری می‌کنند و آن را به مبلغ ۱۵۳ میلیارد تومان به بانک می دهند در حالی که قیمت واقعی این ملک بنا به کارشناسی هایی که ما انجام داده ایم ۱۷ میلیارد بوده است.

نماینده دادستان تصریح کرد: آقایان اوراق موسسه آرمان را جعل می کردند اما پس از آنکه استعلام شد این اوراق جعلی بوده است شرکت دارمون تجارت آسیا را تاسیس کردند و به خانم فاطمه کلاهدوزان

همان خانم برنج پز گفتند بیا بدهی را تسویه کن.

وی افزود: آقایان با این گرانمایی ۳۳ میلیارد بدهکار می‌شوند و سپس برای وصول طلب شان ۴ میلیارد تومان به صورت نقدی و ۲۹ میلیارد چک از بانک سرمایه دریافت می کنند.

قهرمانی گفت: چندی بعد آقایان می‌گویند که می‌خواهیم از بانک سرمایه ملک بخریم و سه ملک مرغوبه بانک سرمایه در میدان آزادی اصفهان سوهانک تهران و یک آپارتمان ۲۰ دقیقه در خیابان مهناز ولیعصر تهران جمع مبلغ ۱۱۶ میلیارد تومان را از بانک خریداری می‌کنند.

قهرمانی گفت: سه ملک می خرند و ۸۷ میلیارد بدهکار می شوند که در بیابان های محمد شهر املاکی را مجموعا به مبلغ ۱۲۴ میلیارد تومان می دهند و ۸ میلیارد هم طلبکار می شوند. قیمت واقعی ملک محمد شهر را بررسی کردیم که ۲ میلیارد تومان بوده است.

وی افزود: شگرد کارشناسان هم این بوده که از کف شروع کردند. در مرحله تسویه ملک ها را ۱۲۰۰ درصد گران نمایی کردند. املاک خوب بانک را می گیرفتند تا از طلبان فراتر رود و این روند زنجیره ای ادامه می یابد.

نماینده دادستان گفت: باتوجه به جمیع مراتب، آنچه آقایان از بانک خارج کردند ۱۸۹ میلیارد تومان پول گرفتند. سوال این است که این املاک چطور توسط آقای خانی پذیرفته شده است. این کارها را آقای آنانی انجام می داده است.

وی افزود: در آن زمان آقای آنانی و علمایی جلسه ای می گذارند که زمین اصفهان را به بانک تحمیل کنند. آقای امان ۴ میلیارد تومان به علمایی می دهد و علمایی یک میلیارد تومان را برای خود می پردازد و یک کیف چرم می خرد و ۶۴۰ یورو پول در آن می گذارد و پس از آن هم فرش می خرند.

نمایند دادستان گفت: عده ای افراد در پرونده دخالت می کردند و اسم خود را نهادهای نظارتی می گذاشتند که ما پایشان را از دادسرا بیرون گذاشتیم. می بینید که آقایان اگر به چنگال عدالت گرفتار نمی شدند می خواستند با بانک سرمایه چه کنند.

در ادامه جلسه دادگاه داریوش امان کی متهم ردیف اول در جایگاه قرار گرفت و در دفاع از خود گفت: آقای قهرمانی چون خیلی به تعداد و ارقام مشرف نیست اعداد و ارقام را همه اشتباه می گوید. موضوع اینجا پرونده سازی توسط محسن رضایی شوهر خواهر بنده است. من از سال ۸۵ تا سال ۹۳ در کشور نبودم.

رئیس دادگاه گفت: شما از کشور خارج شده بودید و به کانادا و انگلیس رفته بودید و شما را بازگرداندند.

امان کی گفت: محسن رضایی کسی بوده که ده‌ها پرونده باز با من دارد. من در سال ۹۳ بازداشت بودم اما او اقراری کرد که با من روابط مالی دارد که سپس از حفاظت اطلاعات قوه قضائیه از من سوال کردند.

وی ادامه داد: آقای قهرمانی گفت ملک اصفهان ۱۷ میلیارد کارشناسی شده است اما آن زمان بنده اصلا ایران نبودم. آقای بازپرس فریب آقای رضایی را خورده است.

امان کی گفت: من ۷ سال در کشور نبودم.

قاضی مسعودی مقام خطاب به متهم گفت: شما در پرونده ابداران اصفهان نقش نداشتید؟

متهم گفت: بله من صاحب شرکت بودم و مدیرعامل بودم و بدهی ام را در ان پرونده پذیرفتم. سراسر کیفرخواست کذب است. من از قدیم الایام با اقای فحتی اشنا بودم و از زمان پدربزرگ من بوده اند البته من با ایشان اختلاف دارم.

قاضی گفت : صداقت را رعایت کنید. ما اموال و مغازه ها را می دانیم. ردیابی شده است. مطالب شما کذب محض است.

متهم گفت: هر انچه که سند و مدرک بیاوردید من مخلص شما هستم . من می دانم دادگاه بدون مستند رای نمی دهد. من حقیقت را می گویم. اما پرونده را برای من ساخته اند. اگر پول به حساب من و خانواده ام امده مخلص شما هستم. شما براساس مطلعین کیفرخواست را صادر گردید. اتفاقا پروژه سوداور بوده است و بانک پول می برده است. من اقایان بخشایش و خانی را در زندان دیدم.

این متهم افزود: من ۹ ماه در بازداشت غیرقانونی بودم. در طول ۹ ماه در یک کاغذ اچار در دو روز  از من بازجویی گرفتند ان هم براساس اطهارات مطلعین از جمله ارمان علمایی که خودتان نوشتید دلال بوده است.

قاضی مسعودی مقام گفت: از شما می‌خواهم صداقت را عایت کنید مطالب کذب نگوید و حقیقت را بیان کنید.

متهم امان کی گفت: من هیچ ربطی به آقای فتحی ندارم برای من پرونده ساخته اند.

وی ادامه داد: تامین دلیل آقایان را بگیرید به بانک بگویید پول ندهد من اگر میخواستم کارت چاپ کنم که اسم خودم را میزدم اقلی سمیعی چرا کارت مرا در جیبش گذاشته؟ رضایی سمیعی را فریب داده است.

متهم امان کی اظهار کرد: ایشون ۵۶ هزار متر در یافت آباد فروخته است و اما به قیمت کم فروخته شده است من در این پرونده از صفر تا صد حتی هزار تومان هم منتفع نشدم زیرا مشارکت مدتی بوده است و کاری انجام نشده است.

وی افزود: شرکت پروژه ای بوده است البته اینکه شما در صحبت خود گفتید آقایانی که ملک گرفتند باید از سیاست بانک مرکزی مطلع باشند درست است.

متهم امان کی گفت: آقای محسن رضایی گفته من میلیاردها تومان به کفیلی دادم اما من سال ۹۳ با کفیلی آشنا شدم اما آقایان سال ۹۲ پول گرفتند.

وی تصریح کرد: از سال ۸۵ که برای من مشکل پیش آمد سعی کردم به زندگی خود برسم و مخارج زندگی ام از جای دیگر تامین می‌شود و دنبال ۱۰۰ میلیون نیستم اما احمقانه ترین کار من این بود که به توسعه ساختمان رفتم.

متهم امان کی اظهار کرد: هنه چیز ادله می‌خواهد شما علمایی را آوردید و مبنای اتهامات ۷۰ صفحه قرار داده اید بگوید او هم بیاید اینجا تا جواب مرا بدهد.

نماینده دادستان گفت: این ها می‌گویند محسن رضایی برایشان پرونده سازی کرده اما هنوز اظهارات قهرمانی تمام نشده است و بلکه اظهارات قرینه است.

قاضی مسعودی مقام گفت: آقای امان کی من شمارا میشناسم این صحبت هارا نزنید شما کی هستید که همه می‌خواستند شمارا بگیرند حرفی که نمی‌دانید نزنید مستند ارائه کنید زندان می گید یه حرف می‌زنید اینجا یه حرف دیگر می‌رفتید شمارا در زندان همه را کنار هم می‌گذراند و هماهنگی میکنید.

وی ادامه داد: چطور محسن رضایی کذب می‌گوید اما شما درست می‌گوید.

نماینده دادستان بیان کرد: در املاک محمد شهر همین آرمان علمایی به دفتر علی محمدی می‌آید و آنجا به شمکل می‌خورند.

قاضی مسعودی مقام گفت: ما تمام اموال شمارا بررسی می‌کنیم و به شما میگیم چقدر مال دارید.

نماینده دادستان گفت: شما باید استاد بیاورید و بگوید اموال در مسیر درست مصرف شده است.

قاضی مسعودی مقام گفت : روز دوشنبه ادامه رسیدگی به این  پرونده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز