خبرگزاری کار ایران

دادستان ایرنشهر خبر داد؛

هلاکت شرور معروف جنوب استان سیستان و بلوچستان/ کشف چندین سلاح و مهمات جنگی

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۶۴۲

دادستان ایرانشهر گفت: بامداد امروز، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان ایرانشهر، شرور معروف جنوب استان سیستان و بلوچستان به هلاکت رسید.

به گزارش ایلنا، محسن گل‌محمدی اظهار کرد: به دنبال وصول گزارش سرقت مسلحانه‌ مجدد توسط  یک شرور و پس از رصد سریع اطلاعاتی انجام گرفته سرانجام شرور معروف جنوب استان سیستان و بلوچستان که خود را به همراه اموال مسروقه در محاصره‌ی مامورین اداره اطلاعات شهرستان ایرانشهر می‌دید و به سمت مامورین تیراندازی می کرد، با رعایت قانون بکارگیری سلاح به هلاکت  رسید.

دادستان ایرانشهر تصریح کرد: از این شرور چندین قبضه سلاح جنگی و مهمات مربوطه و چندین نارنجک جنگی نیز کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: این فرد دارای سوابق متعدد کیفری از جمله چندین فقره قتل، آدم ربایی، چندین فقره سرقت مسلحانه، حمله به خودرو‌های گشتی انتظامی شهرستان و شهادت مامورین انتظامی و زخمی نمودن چندین نفر از پرسنل انتظامی، شرارت‌های متعدد و ایجاد ناامنی در شهرستان‌های دلگان، بزمان، فنوج، بمپور و ایرانشهر بود.

محسن گل محمدی دادستان ایرانشهر ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان ایرانشهر که خدمات ارزنده‌ای را تاکنون بجهت برقراری امنیت منطقه کرده اند،  گفت: مبارزه‌ی جدی و قاطعانه با مخلان نظم و امنیت و اشرار در راستای تأمین احساس آرامش و آسایش شهروندان نجیب شهرستان همچنان ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز