خبرگزاری کار ایران

تجری در تذکر شفاهی:

شرایط پخش زنده مسابقات ورزشی در مناطق مرزی فراهم شود

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۲۵۸

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان صدا و سیما افزود: زمینه پخش زنده مسابقات ورزشی در مناطق مرزی فراهم شود.

به گزارش ایلنا، فرهاد تجری در نشست علنی امروز  مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت به بازماندگان سقوط هواپیمای اوکراینی و تشکر از سپاه به دلیل روشنگری، گفت: علیرغم اینکه از تصویب امهال وام‌های مناطق زلزله زده حدود یک ماه می‌گذرد و مردم این مناطق در سختی به سر می‌برند، دولت تاکنون اقدامی در جهت اجرایی کردن این قانون انجام نداده است.

نماینده مردم قصر شیرین، سرپل ذهاب و گیلان غرب در مجلس شورای اسلامی در تذکر به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان صدا و سیما افزود: زمینه پخش زنده مسابقات ورزشی در مناطق مرزی به ویژه قصر شیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب فراهم شود.

وی در تذکر به وزارت دفاع خواستار ارتقاء حقوق بسیجیان معسر و رزمندگان شد و اظهار کرد: علیرغم وجود قانون دائمی در این زمینه تاکنون این مهم محقق نشده است.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی همچنین در تذکری به بنیاد مسکن اضافه کرد: این سازمان باید تعهدات خود در مناطق زلزله زده را اجرایی کند و قدرالسهم خود از بازسازی بنای آرامگاه احمدبن اسحاق(ع) را بپردازد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز