خبرگزاری کار ایران

در نطق میان دستور مطرح شد؛

توهین نماینده مشهد علیه آیت الله هاشمی به بهانه تمجید از شهید سپهبد سلیمانی

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۲۰۸

نماینده مشهد گفت: پهبادهای آمریکا بدن مطهر حاج قاسم را عربا عربا کردند نمی‌گذاریم پهبادهای آمریکاپرستان آبروی مطهر حاجی‌زاده و سپاه را هدف بگیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کریمی قدوسی امروز در نطق میان دستور خود گفت: کتاب درس‌های انقلاب اسلامی از کتاب عبرت‌های بسیار، قطورتر است. ببینیم پس از ۴۱ سال از وقوع انقلاب اسلامی سردار سلیمانی در کجا با چه حال با چه نیت با چه ایمانی و به دست چه دشمنی به شهادت می‌رسد و در سطح جهان می‌شود نماد مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیسم، دیدیم از همان استان کرمان با سابقه بیشتر کسی را که در استخر فرح قبضه روح شد و می‌شود نماد عبرت تاریخ انقلاب اسلامی است.

نماینده اصولگرای مجلس دهم گفت:‌ هر چند در سرنگونی و سقوط هواپیمای حامل عزیزان و فرزندان این کشور کام ملت تلخ و ناگوار شد و فرماندهان سپاه همچون میدان نبرد و جهاد با دشمن در این میدان شجاعانه و صادقانه برای جلوگیری از فتنه‌ای بزرگ و حفظ وحدت و امنیت ملی عمل نمودند و متواضعانه از ملت و خانواده‌های جان سپردگان عذرخواهی نمودند اما برای جلوگیری از این حوادث ناگوار ضروری است تا بار دیگر به جریان نفوذ و خیانت کشور توجه شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: یک شهروند عزیز این گونه نوشته در این حادثه که چقدر حاجی‌زاده شبیه حاج قاسم شده است، محال است اجازه دهیم جنایت پیشگانی که حاج قاسم را ترور سخت کردند حاجی‌زاده را ترور شخصیت کنند. پهبادهای آمریکا بدن مطهر حاج قاسم را عربا عربا کردند نمی‌گذاریم پهبادهای آمریکاپرستان آبروی مطهر حاجی‌زاده و سپاه را هدف بگیرند.

کریمی قدوسی گفت: سفیر دولت خبیث انگلیس در ایران در تاریخ ۱۷ شهریورماه در جمع سفرای کشورهای اروپایی که در مکانی در شمال تهران با محوریت سفارت انگلیس به صورت مستمر برگزار می‌شود گفته است در حال حاضر نه مسائل هسته‌ای نه فردو نه نطنز و نه کاهش تعهدات ایران در برجام برای ما مهم نیست بلکه مهم این است که انقلابیون رادیکال بار دیگر به قدرت برگردند و این مهمترین دغدغه ماست. یکی از سیئات دولت یازدهم و دوازدهم این بود که به خاطر علاقه خاص رئیس‌جمهور سطح روابط با دولت خبیث انگلیس که به علت حضورش در فتنه‌ها و دشمنی‌ها و تحریم‌ها به صفر رسیده بود، ارتقا پیدا کرد.

نماینده مشهد ادامه داد: باید ورق برگردد و طی روزهای آینده به علت حضور آشکار بچه روباه سفیر دولت خبیث انگلیس در آشوب‌ها باید از ایران اخراج شود در طول ۴۱ سال عمر انقلاب اسلامی و عمر این ملت و انقلاب سبک زندگی و مواضع و عملم به عنوان یک سرباز بر پایه این شعار بوده که معامله نمی‌کنم و موافق این کار نیستم و برای حفظ پذیرش‌های دینی و انقلابی عمل می‌کنم و در میدان عمل به جز میدان خدمت و جهاد در هیچ فعالیت شخصی با هدف جمع‌آوری عده و عده و مال و ثروت برای خود و خانواده‌ام برنیامدم.

وی افزود: همه ظرفیت‌های فکری و عملی خود را برای فراهم کردن عده و عده برای انقلاب و اسلام هزینه کرده‌ام. عددی نبودم منتی ندارم و مزد و درجه‌ای هم طلب نکردم و این را یک افتخار می‌دانم که دست طمع خود را جمع کردم ولی زبانم در دفاع از حق مردم و انقلاب دراز بوده است و به توفیقات الهی حتی یک لحظه عنوان خادم سرباز بی‌تحرک و خنثی در برابر تهدیدات نظام اسلامی و مردم نبودم و همواره در برابر مردم عزیز فروتن و در برابر معاندان بسیار مقتدر و سازش‌ناپذیر بوده‌ام.

این کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در اموری که در وظایف دیگر قوا و مسئولان بوده هرگز دخالت نکردم و با حاکمیت تفکر اشرافی مخالفت کرده و حتی یک بار هم سر سفره فامیل‌های ثروت و خانواده‌های قدرت حاضر نشدم در مسیر مبارزه با مفاسد بزرگ اقتصادی و نقش‌آفرینی افرادی همچون حسین فریدون تا پای میز دادگاه حاضر شده‌ام و در دفاع مستند حکم برائتم صادر شد.

وی ادامه داد: هر چند همیشه جبهه باطل برای هم اثر نمودن اثر کلام حق سعی به تکذیب سخنانم نمود ریاست جمهوری و بعضی از وزارتخانه‌ها قریب به ۴۰ شکایت نسبت به مواضع من در مسائل جاری روز نمودند و با تمام توان تلاش کردند که در صحنه انتخابات پیش رو در میدان نباشم. ولی هیچ گاه بدون مدرک و سندی موضع نگرفتم.

این نماینده اصولگرا خاطرنشان کرد: به هدایت‌های ولی امر مسلمین اطمینان قلبی داشتم و با همه وجودم و با حمایت و همراهی جمعی از نمایندگان انقلابی در مجلس هشتم مقابل فتنه ۸۸ در مجلس نهم مقابل مذاکره و برجام بدفرجام و در مجلس دهم مقابل نفوذ و نفوذی‌ها ایستادیم و به حول و قوه الهی با خدای خود ولی‌الله اعظم ولی امر مسلمین شهدای والامقام ملت عزیز و انقلابی بار دیگر عهد می‌بندم تا آخرین رمق نفس و قطره خون بر سر عهد با اسلام و ملت وفادار بمانم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز