خبرگزاری کار ایران

استاد دانشگاه ملی سنگاپور در گفت‌وگو با ایلنا:

ترور سردار سلیمانی نقض قوانین بین‌المللی است/ ترامپ یک رهبر خطرناک است/ عراق هر چه سریع‌تر نیروهای آمریکایی را اخراج کند

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۲۲۰

استاد دانشگاه ملی سنگاپور با بیان اینکه ترور سردار سلیمانی نقض حاکمیت عراق است و عراق باید هر چه سریع‌تر نیروهای آمریکایی را از عراق اخراج کند، گفت: ترور سردار سلیمانی در تبانی با اسرائیل صورت گرفته است که در تمام این سال‌ها از ژنرال شهید می‌ترسیده است.

بیلویر سینگ، استاد روابط بین‌الملل و علوم سیاسی دانشگاه ملی سنگاپور است. وی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا نظرات خود را درباره تنش‌های اخیر میان ایران و آمریکا مطرح کرد.

اتفاق اخیر نشانگر رفتار تروریستی آمریکاست

بیلویر سینگ در ابتدا در مورد ترور سردار سلیمانی از سوی آمریکا گفت: این اتفاق نشانگر رفتار تروریستی آمریکاست این که ما شهروند و یا مقام رسمی کشوری را تروریست اعلام کنیم و آن را ترور کنیم، تروریسم است و این اتفاق خطرناک است.

وی افزود: این ترور نقش آمریکا در بی‌ثباتی خاورمیانه را نشان می‌دهد.

ترور ژنرال شهید در تبانی با اسرائیل صورت گرفت

استاد روابط بین‌الملل و علوم سیاسی دانشگاه ملی سنگاپور تاکید کرد: این ترور در تبانی با اسرائیل صورت گرفته است که در تمام این سال‌ها از ژنرال شهید می‌ترسیده است.

ترامپ یک رهبر خطرناک است

وی در ادامه افزود: ترامپ رهبر قابل اعتمادی نیست و فکر می‌کرد که ترور سردار سلیمانی موضع او در انتحابات را تقویت می‌کند اما او اشتباه می‌کرد و کار خطرناکی انجام داده است.او یک رهبر خطرناک است.

عراق باید هر چه سریع‌تر نیروهای آمریکایی را اخراج کند

این استاد دانشگاه گفت: این ترور نقض حاکمیت عراق است، عراق باید هر چه سریع‌تر نیروهای آمریکایی را از عراق اخراج کند. این ترور نقض هنجارها و قوانین بین‌المللی است.

جنگ با ایران شکست کامل است

وی در ادامه گفت: این ترور تنش‌ها را یک درجه بالا می‌برد. اگر ایران تلافی کند، این اقدام برای ایران، آمریکا، خاومیانه و جهان خطرناک است. اسرائیل هم از این جنگ نفعی نخواهد برد، این جنگ یک شکست کامل است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز