خبرگزاری کار ایران

محمدی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

استقبال اصلاح‌طلبان از ثبت‌نام در انتخابات مجلس خوب بود/ تعیین سرلیستی را باید به آینده واگذار کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۸۲۰

یک عضو فراکسیون امید مجلس گفت: طبیعی است که احزاب اصلاح‌طلب الان برای خودشان برنامه‌ای دارند و تصمیماتی برای خود گرفته و می‌گیرند که چه افرادی و چگونه وارد انتخابات شوند. اما نهایتا همه احزابی که عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان هستند باید با هم هماهنگ شوند.

داوود محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در بیان ارزیابی خود از ثبت‌نام داوطلبان اطلاح‌طلب برای مجلس یازدهم گفت: بر اساس اطلاعاتی که بنده دارم استقبال اصلاح‌‌طلبان برای ثبت‌نام در انتخابات مجلس یازدهم نسبتا خوب بوده است و هرکس که احساس کرد حضورش می‌تواند مفید واقع شود در این مهلت یک‌ هفته‌ای که وزارت کشور مقرر کرده بود، حضور یافت و ثبت‌نام کرد.

نماینده مردم تهران با اشاره به آمارهای دقیقی که از افراد ثبت‌نام شده منتشر خواهد شد،‌ گفت: هنوز آمار دقیق وجود ندارد که مشخص شود چه تعداد اصلاح‌طلب و اصولگرا و حتی چه تعداد از افراد شاخص در این انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند. طی چند روز آینده که این آمارها مقداری دقیق‌تر شود، بهتر می‌توان تحلیل کرد.

عضو فراکسیون امید مجلس خاطرنشان کرد: بر اساس اصلاعاتی که داریم و از دوستان‌مان کسب اطلاع‌ کرده‌ایم استقبال در این انتخابات بد نبوده و اصلاح‌طلبان هم استقبال کرده‌اند یعنی احساس کردند حضورشان در صحنه ضروری است و باید بیایند و خودشان را ارائه دهند و در انتخابات شرکت کنند.

نماینده اصلاح‌طلب مجلس دهم گفت: افراد باتوجه به شرایط سیاسی و اقتصادی کشور و همچنین باتوجه به بحران‌هایی که وجود دارد تجزیه و تحلیل می‌کنند و توان خود را می‌سنجند و با بررسی‌هایی که می‌کنند در انتخابات شرکت می‌کنند. به هر حال باید منتظر باشیم تا آمارها مقداری بیشتر ارائه شده تا دقیق‌تر تحلیل شود.

محمدی با اشاره به رویکرد فعلی و آینده احزاب اصلاح‌طلب در میدان انتخابات گفت: طبیعی است که احزاب اصلاح‌طلب الان برای خودشان برنامه‌ای دارند و تصمیماتی برای خود گرفته و می‌گیرند که چه افرادی و چگونه وارد انتخابات شوند. اما نهایتا همه احزابی که عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان هستند نهایتا باید با هم هماهنگ شوند.

وی در پاسخ به این سوال که باتوجه به جایگاه ویژه محمدرضا عارف در بین اصلاح‌طلبان و عدم شرکت وی در انتخابات پیش رو چه فردی به عنوان سرلیست انتخاب خواهد شد؟ گفت: باید ثبت‌نام شده‌ها را بیشتر بررسی کنیم. باید آماری قطعی داشته باشیم و بررسی کنیم. افرادی که ثبت‌نام می‌کنند در حد خودشان شرایطی را دیده‌اند که برای مجلس حضور یابند اما اینکه چه کسی بخواهد اصلاح‌طلبان را اینجا رهبری کند باید به آینده واگذار کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز