خبرگزاری کار ایران

سردار شریف خبرداد:

دستگیری سرشاخه‌های ناآرامی‌ها در تهران، البرز، فارس و خوزستان

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۷۷۶

معاون روابط عمومی سپاه از دستگیری سرشاخه‌های ناآرامی‌ها و اغتشاشات در تهران، البرز، فارس و خوزستان خبرداد.

به گزارش ایلنا، سردار رمضان شریف شامگاه امروز چهارشنبه در حاشیه یادواره ۱۶۶ شهید شهرستان مرزی آستارا در جمع خبرنگاران بابیان اینکه در استان‌های البرز، شیراز، تهران و خوزستان سرشاخه‌های ایجاد کننده ناآرامی و اغتشاشات که با سرویس‌های امنیتی بیگانه در ارتباط بودند، توسط دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی دستگیر شده‌اند، گفت: ناآرامی‌ها مهار شده و هیجانات رسانه های غربی در این ناآرامی ها دخیل بود.

وی ادامه داد: سلطنت طلب‌ها هزینه‌های ارازل و اوباش را تامین می‌کردند. دشمنان انقلاب اسلامی و مردم ایران همواره دنبال فرصت برای جبران شکست‌ها و ناکامی‌های خود هستند. ملت با استقامت، پایمردی، رشادت و پیشرفت همواره باعث شکست دشمنان شده‌اند. ما همیشه منتظر رفتارهای خارج از قواعد مدنی دشمن هستیم.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه پاسداران متذکر شد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز دشمنان ما ثابت هستند، هر چند که دیگر قدرت، جایگاه، نفوذ و تشکیلات لازم را ندارند. سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور موفق شدند لیدرها و سرشاخه‌های ناآرامی‌ها را دستگیر کنند که این دستگیری ها کمک بزرگی به فروکش کردن اغتشاشات کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز