خبرگزاری کار ایران

کُرد در نطق میان دستور:

برای حفظ تمامیت ارضی جمهوری اسلامی تحت فرامین رهبری هستیم

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۲۴۱

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: برای حفظ و حراست از آرمان و دستاورد‌های انقلاب و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی تحت فرامین و نصایح رهبری هستیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا،‌ علی کرد در نشست علنی امروز ( سه شنبه، ۲۸ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی خطاب به مردم سیستان و بلوچستان، گفت: درود و مرحبا بر شما که در این برهه از زمان اثبات کردید که ولایتمدار و گوش به فرمان رهبری و نظام هستید و همانند نیاکان خود بار دیگر شجاعت، شهامت و ایران دوستی خود را به اثبات رساندید.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه قطار زاهدان، افزود: از مردم فهیم و شریف بخش کورین زاهدان و طایفه اسماعیل زهی که در حادثه ناگوار واژگونی قطار با شهامت، شجاعت، ایثار، ایستادگی و مردم دوستی بار دیگر مهمان نوازی خود را به ملت ایران اثبات کردند تقدیر و تشکر می کنم.

وی خطاب به نمایندگان مجلس و رئیس جمهور ادامه داد: حضرت امام ( ره ) فرمودند مجلس در راس همه امور کشور است؛ ما گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم و فرامین راهگشا و گهربار ایشان را با دیده منت می‌پذیریم و برای اقتدار نظام، حفظ و حراست از آرمان و دستاورد‌های انقلاب، تمامیت ارضی جمهوری اسلامی، پاسداری، وفاداری، مقام شامخ شهدا و ایثارگران و مدافعان حرم و آرامش جامعه همچنان تحت فرامین و نصایح رهبری و ولایتمداری واقعی، حقیقی و عملی با تمام وجود و توان تلاش می‌کنیم و به دشمنان اجازه یاوه‌گویی نسبت به ملت، مجلس و نظام را نمی‌دهیم.

نماینده مردم خاش، میرجاوه، کورین و نصرت آباد در مجلس دهم یادآور شد: سهمیه بندی بنزین بدون برنامه‌ریزی، تدبیر و تمهیدات لازم و در نظر گرفتن شرایط اجتماعی، معیشتی و اقتصادی توسط دولت اجرا و باعث نارضایتی عمومی ملت ایران به ویژه مناطق محروم و کمتر توسعه یافته مانند استان سیستان و بلوچستان شد و در برخی استان‌های کشور بروز اتفاقاتی ناگوار و تحمیل خسارت‌های فراوان جانی و مالی و در نهایت سوء استفاده برخی از کشورهای خارجی و معاندین نظام و انقلاب را به همراه داشت.

کُرد افزود: انتظار می رفت دولت و رئیس مجلس برای این موضوع با اهمیت نمایندگان را در خانه ملت محرم نظام می دانستند و از مشاوره، راهکارها و پیشنهادات کارشناسی نمایندگان استفاده می کردند تا شاهد چنین صحنه‌های دلخراشی در کشور نباشیم.

این نماینده مردم در مجلس دهم، ادامه داد: می طلبد دکتر لاریجانی جلسه مشترک را برای توجیه مردم و اجرای طرح سهمیه بندی سوخت در راستای فرامین رهبری با کار کارشناسی و رعایت حقوق و جایگاه نمایندگان تشکیل دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز