خبرگزاری کار ایران

اعمال اصلاحات بر روی اساسنامه سازمان هواپیمایی کشوری به منظور تامین نظر هیئت وزیران

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۳۰۰

اعضای کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک هیئت دولت در جلسه اصلی این کمیسیون به منظور تامین نظرات هیئت وزیران با پیش بینی برخی موارد و انجام اصلاحات، اساسنامه سازمان هواپیمایی کشوری را به تصویب رساندند.

به گزارش ایلنا به نقل از «پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت» هیئت وزیران در جلسه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ضمن تصویب اساسنامه سازمان هواپیمایی کشوری، به منظور رفع ایرادات برخی مواد این اساسنامه، آن را به کمیسیون امور اجتماعی دولت ارجاع و اعمال اصلاحات را به این کمیسیون تفویض نمود.

از جمله مواردی که در کمیسسیون اجتماعی در خصوص آن تصمیم گیری شد می توان به پیش بینی حکمی در اساسنامه مبنی بر تبعیت نیروهای مسلح از آن، تفویض وظایف و اختیارات و پیش بینی مواردی که قابل تفویض نیست، تعریف کمیته امنیت و حفاظت صنعت هوانوردی کشور، پیش بینی حکمی مبنی بر تعیین جایگاه شورای عالی هواپیمایی کشوری، و تعیین مرجع صدور مجوز بهره برداری از فرودگاه ها اشاره کرد.

گفتنی است، با توجه به سابقه طرح موضوع در هیئت وزیران و تصمیم قبلی آن هیئت، مراتب بدون نیاز به طرح مجدد در صحن دولت، ابلاغ می‌شود.

جلسه اصلی کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک هیئت دولت یکشنبه ۱۹ آبان  ۱۳۹۸ به ریاست محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دکتر فلاح زاده، سرپرست کمیسیون و با حضور نمایندگان دستگاه‌های عضو به میزبانی دفتر هیئت دولت برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز