خبرگزاری کار ایران

نقوی‌حسینی:

دولت مطالبات تأمین اجتماعی را پرداخت کند

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۹۹۹

یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت:سازمان تامین اجتماعی در شرایط کنونی با مشکل نقدینگی مواجه است و دولت قادر به پرداخت مطالبات این سازمان نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدحسین نقوی‌حسینی به عنوان درخواست کننده بررسی اولویت دار طرح مستثنی شدن بانک رفاه کارگران از سقف مجاز تملک سهام بانک های تجاری غیردولتی، در جلسه علنی امروز مجلس گفت: قطعا تمام نمایندگان مجلس مدافع قشر کارگر هستند از این رو باید تصمیم مهمی در رابطه با بانک رفاه به عنوان حامی سازمان تامین اجتماعی گرفته شود.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طرح مستثنی شدن بانک رفاه کارگران از سقف مجاز تملک سهام بانک های تجاری غیردولتی با رعایت تمام موارد از جمله سیاست های اصل ۴۴ قانون اساسی و سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب تدوین شده و قطعا در صورت تصویب این طرح به بانک رفاه و سازمان تامین اجتماعی کمک های شایانی خواهد شد.

وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی در شرایط کنونی با مشکل نقدینگی مواجه است، گفت: دولت قادر به پرداخت مطالبات این سازمان نیست از این رو اگر خللی در فعالیت بانک رفاه و سازمان تامین اجتماعی ایجاد شود این مسئله ۴۰ میلیون نفر از جمعیت کشور را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

نقوی حسینی ادامه داد: با تصویب طرح مستثنی شدن بانک رفاه کارگران از سقف مجاز تملک سهام بانک های تجاری غیردولتی، به بانک رفاه برای واگذاری سهام تنفس و مهلت ۵ ساله ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز