خبرگزاری کار ایران

دهمرده در تذکر شفاهی:

وزارت آموزش و پرورش قانون رتبه‌بندی معلمان را اجرایی کند

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۸۲۲

نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در مجلس خواستار پیگیری مطالبات فرهنگیان و اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان توسط وزارت آموزش و پرورش شد.

‌‌‌‌‌‌‌به گزارش ایلنا، حبیب اله دهمرده ‌در جلسه علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه، ۱۹ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود به وزرای ارشاد، ورزش، نیرو، امور خارجه و صمت گفت: امیدوارم وزرای مربوطه به وعده‌های داده شده در مجلس عمل کنند.

نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش افزود: پرداخت مطالبات فرهنگیان، تعیین تکلیف معلمان حق‌التدریس و نهضت سوادآموزی، اجرای رتبه‌بندی معلمان، رفع کمبود سهمیه دانشگاه‌ها و رفع کمبود استخدامی باید در دستورکار وزارتخانه قرار گیرد، از طرف دیگر تأمین حقابه رودخانه هیرمند، رفع فاضلاب، مقابله با ریزگردها از دیگر اقداماتی است که دولت باید مورد توجه قرار دهد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کمبود خطوط پروازی به شهرستان زابل، بسته شدن مرزها، دریافت خسارت‌های بیمه، فشارهای غیرقانونی بانک‌ها، نبود زیرساخت‌ها از جمله گاز، راه‌آهن و راه و بیکاری از دیگر دغدغه‌ها و مشکلات موجود در استان سیستان و بلوچستان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز